Feladatok

A HR stratégia operatív szintű megvalósítása, a különböző szakmai területek magas színvonalú támogatása, üzleti fókuszú HR szolgáltatás nyújtásával a 12 fős HR csapat tagjaként.
Általános feladatok:
  • Újító ötletek, javaslatok megosztása a HR területen belül
  • Új kollégák toborzása a szakmai területek aktuális igényeinek megfelelően
  • Sikeres beilleszkedést támogató programok kitalálása, meglévő programok fejlesztése és működtetése
  • Munkavállalói élmény fokozása, javítása
  • Munkáltatói arculat fejlesztését célzó aktivitások kitalálása és operatív megvalósítása
  • Operatív részvétel a szervezeti változtatások végrehajtásában
  • Munkaviszonyban történő változások és változtatási igények adminisztrációja
  • Belső kommunikáció fejlesztése
  • Folyamatos önfejlesztés saját szakmájában és a kapcsolódó szakmai területeken
  • A HR gyakorlatban történő változtatások leképezése a vonatkozó szabályzatokban
  • Határidők betartása, esetleges akadályozó tényezők előrejelzése a HR igazgató felé 
Rendszeres feladatok:
  • Szoros együttműködés a cégcsoportban dolgozó egyéb a HR területhez kapcsolódó munkatársakkal és külső szolgáltatókkal
  • Kiváló személyes kapcsolattartás a cég munkavállalói közösségével és a támogatott területen dolgozó vezetőkkel
  • Heti-, havi-, és ad-hoc riportok elkészítése
  • Dolgozói Elismerési Rendszer kialakítása / fejlesztése és működtetése
  • Aktuális toborzási feladatok ellátása
  • Új belépők és távozó kollégák kommunikációjának elkészítése és publikálása
  • Karrier- és „Bumeráng” interjúk elkészítése és publikálása
  • Egyéni és csoportos képzési igények kezelése, képzések megvalósításának támogatása
  • A cég szakmai / üzleti projektjeinek támogatása HR releváns kérdésekben

Elvárások

  • Felsőfokú végzettség
  • Középfokú angol nyelvtudás
  • 1-3 év szakmai tapasztalat hr területen
  • Szervezőkészség, önállóság, kreativitás
  • Választékos kommunikációs képesség szóban és írásban egyaránt

Előnyt jelent

  • Német nyelvtudás
  • Kékgalléros kollégák toborzásában szerzett tapasztalat

Amit kínálunk

  • Folyamatos fejlődési lehetőség
  • Változatos feladatok a hr terület összes spektrumában 
  • Nyitottság a kreatív ötletekre: Lehetőséget adunk, hogy aktívan formáld a vállalat működését, és megvalósítsd innovatív elképzeléseidet.
  • Támogató légkör: Egy csapat, amely értékeli a proaktív hozzáállást és az új megoldások iránti lelkesedést.
  • Változatos, kihívásokkal teli munkakör: Minden nap új lehetőségeket kínál, hogy kiteljesedj a szakmádban.

Munkahelyi extrák

  • Zuhanyzási lehetőség
  • Céges rendezvények
  • Ingyen gyümölcs, nasi

Céginformáció

A 2011-ben alapított Illés Holding Zrt. ma Magyarországon az egyetlen olyan cégcsoport, ami közúton, vasúton, a személyszállításban, benzinkút és sportrepülőtér üzemeltetésben, a turisztikában, valamint az egészségügyben is rendelkezik beruházásokkal. Cégcsoportunk története azonban 1995-re nyúlik vissza, hiszen Illés Tamás ekkor alapította a Holding mai napig zászlóshajójának számító cégét, a West Bridge Kft-t.
Nemzetközi partnerkapcsolat rendszerünknek köszönhetően nemcsak Magyarországon, hanem egész Közép-Kelet Európában is aktívan működünk.
Filozófiánk, hogy csak versenyképes szolgáltatásokat kínálunk amellett, hogy a kiváló minőséget tudjuk garantálni ügyfeleinknek.
Célunk, hogy folyamatosan fejlesszük cégcsoportunkat, annak érdekében hogy mind hazai, mind pedig a nemzetközi piac meghatározó szereplőjévé váljunk.

Jelentkezés módja

A "jelentkezem" gombra kattintva csatold fényképes önéletrajzodat, jelöld meg bérigényedet és fogalmazd meg saját szavaiddal, hogy mit jelent számodra az, hogy: HR Business Partner! 

JELENTKEZEM