Feladatok

HR-rel kapcsolatos adminisztratív tevékenységek:
  • Új belépőkről adatszolgálatás a Bérosztály részére.
  • Felvételi anyagok elkészítése.
  • A próbaidő/határozott idő lejártának figyelése, erről értesítések kiküldése.
  • Munkaviszonnyal kapcsolatos változások kezelése, kapcsolódó szerződésmódosítások és egyéb dokumentumok elkészítése.
  • Leszámolókkal kapcsolatos adminisztráció.
  • Éves béremelés során a dokumentumok elkészítése és a tömeges bérváltozás rögzítése Oracle rendszerben.
  • Alkalmazottak személyi anyagainak kezelése.
  • Létszámkönyv vezetése (saját és bérelt munkavállalók létszámmozgásának nyomon követése).
  • Bérelt munkavállalók részére belépő igénylés.
  • Riportok készítése igény szerint.
  • Juttatások adminisztrációjának támogatása.
  • Exeteri (UK) lokáció HR feladatainak adminisztrációs támogatása.

Elvárások

  • Főiskolai végzettség (lehetőleg HR területen) vagy minimum 2 év HR adminisztráció területen szerzett gyakorlat.
  • A HR adminisztrációjának gyakorlati ismerete, ideértve a nagy mennyiségű pontos adatbevitelt és jelentés készítést.
  • Kommunikációs szintű angol nyelvtudás.
  • MS Office alkalmazások stabil, begyakorlott ismerete.
  • Pontos, precíz munkavégzés.
  • Adminisztratív orientáció, ügyfélközpontúság.
  • Időgazdálkodási készségek és prioritás felállításának képessége.
  • Humánerőforrás-szabályozás és adatvédelmi törvény (GDPR) tudatosság.

Amit kínálunk

Béren kívüli juttatások:
  • Cafeteria csomag
  • Önkéntes nyugdíjpénztár a cafeteria csomagon felül
  • Belépési bónusz
  • Éves bónusz
  • 13. havi fizetés
  • Hiányzásmentes jutalom
  • Karácsonyi juttatás
  • Vállalati egészségbiztosítás csomag
  • Bejárás támogatás

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Kávézó
  • Orvosi felügyelet
  • Zuhanyzási lehetőség
  • Kerékpártároló
  • Parkoló

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérjük, csatolja magyar és angol nyelvű fényképes önéletrajzát!

JELENTKEZEM