Feladatok

A pozíció célja:

Az 1989-ben alapított, dinamikusan fejlődő vállalatunk a következő mérföldkőhöz érkezett és a cégcsoport hamarosan egyesítésre kerül. Az új HR rendszer és a folyamatok működtetéséhez keresünk olyan szakembert, akinek van már tapasztalata, de nyitott a fejlődésre és arra, hogy a HR minden folyamatát megismerje és részese legyen annak működtetésében.

 

Feladatok:

  • Szervezeti átalakulásban és az új HR folyamatok bevezetésében, operatív működtetésében való részvétel
  • Szabályzatok, procedúrák kialakításában és azok gyakorlatba ültetésében való közreműködés
  • Együttműködés HR rendszerek, platformok bevezetésében és  használatában(ATS)
  • Aktív részvétel projektekben, munkacsoportokban, értekezleteken
  • HR területhez kapcsolódó rendezvények tervezése, szervezése (állásbörzék, csapatépítők).
  • A budapesti telephely:
  • HR adminisztrációjának, munkaügyi dokumentációinak kezelése
  • A toborzási és kiválasztási folyamat szervezése
  • Ki-beléptetési és onboarding folyamat operatív működtetése
  • A munkavállalók képzési és fejlesztési rendszerének szervezése
  • Munkatársak támogatása munkajogi kérdésekben és a vállalati kultúra építésében
  • Rendszeres és ad-hoc riportok, kimutatások, statisztikák készítése.

Elvárások

  • Legalább 2 év HR generalista gyakorlat
  • Szakirányú felsőfokú végzettség
  • Min. középszintű MS Office és Excel jártasság
  • Magyar anyanyelvi szintű, angol C1 szintű nyelvtudás
  • Munkajogi és munkaügyi ismeretek
  • Proaktív, motivált hozzáállás
  • Pozitív, nyitott személyiség, jó kommunikációs készségekkel.

Előnyt jelent

  • Új ERP és/vagy ATS rendszer bevezetésében szerzett ismeret
  • Projektekben való részvételi tapasztalat
  • Nagyvállalati környezetben szerzett szaktudás

Amit kínálunk

  • Gazdasági környezethez igazított versenyképes fizetést és komplex juttatási csomagot
  • Telefont és laptopot
  • Kulturált, modern munkakörnyezetet
  • Kedvezményes termékvásárlási lehetőséget
  • Válsághelyzetben is stabil, biztos vállalati hátteret
  • Változatos széleskörű feladatokat, a későbbiekben nemzetközi projektekben való részvételt.

 

Munkahelyi Extrák:

  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Kutyabarát
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő
  • Masszázs

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Kutyabarát
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő
  • Masszázs

Céginformáció

A Corliv Group teljes körű szolgáltatást kínál a táplálékkiegészítők, vitaminok és funkcionális élelmiszerek saját márkás piacán mindazon magánszemélyek és cégek számára, akik saját fitnesz- vagy kozmetikai márkát szeretnének létrehozni az igényeikre szabottan, a legmagasabb minőséget és pontosságot biztosítva anélkül, hogy saját gyárra lenne szükségük. A Corliv az elmúlt több mint 35 évben prémium forgalmazó és sajátmárkás céggé nőtte ki magát, amely a legmagasabb minőségű táplálékkiegészítőket és kozmetikai termékeket szállítja. Három gyárunk Magyarországon található, az irodaközpont Budapesten. Cégcsoportunk 350 alkalmazottat foglalkoztat, akik a táplálékkiegészítők, funkcionális élelmiszerek és kozmetikai termékek teljes választékát gyártják több mint 200 márka számára világszerte.

A cégcsoporthoz tartozik többek között a Nutriversum, Shakersky, és Superior14 brand is.

 

Központi iroda: 1042 Budapest József Attila utca 4.

 

Bővebb információt itt találhatsz: https://www.corliv.com/

JELENTKEZEM