Feladatok

  • A MultiContact Consulting Kft.-nél minden évben elkészítjük a HR stratégiát. A stratégiai célokhoz kapcsolódó feladatok megvalósításában való részvételen túl nálunk a tervezésben is részt vehetsz.
  • Hisszük, hogy a dolgozók teljesítménye összhangban van a dolgozói elégedettséggel, így számos az elégedettségi szintet támogató feladatban lesz lehetőséged részt venni:
  1. Egyrészt a dolgozói motiváció növelésére és megtartására irányuló innovatív programok kidolgozásában és bevezetésében;
  2. Másrészt pedig wellbeing és employer branding programok megtervezésében és megvalósításában;
  • A szervezet működésének elengedhetetlen pillére az információáramlás biztosítása. A belső kommunikációs folyamatok fejlesztése és támogatása központi HR feladat a szervezet életében, ahol számítunk rád.
  • A hozzéd dedikált üzleti területhez kapcsolódó sourcing és recruitment tevékenységek teljes körű menedzselése a te kezedben lesz egészen a toborzási igények felmérésétől az interjúk lebonyolításáig.
  • A fentieken túl természetesen a mindennapi munkaügyi feladatok is a pozíció részét képezik. A zökkenőmentes integráció biztosításának érdekében fontos, hogy a be-és kiléptetés folyamata megfelelően legyen koordinálva és munkaügyi kérdésékben ne legyenek kétségek a dolgozókban.
  • A döntéseinket megalapozó adatokhoz fontos a HR dokumentumok és belső adatbázisok karbantartása és naprakészen tartása.
  • A bérszámfejtést házon kívül, outsourcing keretében végzik, így ott kizárólag a kapcsolattartás és az adatszolgáltatás marad.
  • Tevékenységünket szabályozott keretek között végezzük, de hisszük, hogy folyamatosan lehet fejlődni és fejleszteni, így számítunk rád a HR folyamatok fejlesztésében, a területhez kapcsolódó szabályzatok kialakításában és azok folyamatos felülvizsgálata és aktualizálásában.

Elvárások

  • Ahhoz, hogy ezt a pozíciót képes legyél ellátni legalább 4-5 éves tapasztalatra van szükséged, mely során a HR szakma több területével is megismerkedtél.
  • Rendelkezz felsőfokú végzettséggel Emberi Erőforrás, Pszichológia vagy Gazdasági területen.
  • A munkaerőpiac és a szektor, amiben dolgozunk folyamatosan változik, így fontos, hogy rugalmas attitűd jellemezzen és kreatív-újító szemléletmódoddal hozzá járulj a szervezeti célok eléréséhez.
  • A szervezet munkatársaival való kapcsolattartás elengedhetetlen, így a dolgozókkal való kapcsolattartás során szükség lesz a kapcsolatteremtő és kommunikációs készségeidre. Fontos, hogy támogató, megoldás-orientált hozzáállásoddal építs ki bizalmat a munkatársak között.
  • Szeretünk csapatban dolgozni és a legtöbbször közösen ötletelni, de vannak feladatok, ahol önállóan, precízen és pontosan kell helyt állnod.
  • A munkavégzés során számos MS Office terméket kell használnod felhasználói szinten. (Word, Excel, Outlook, Teams, PowerPoint)

Előnyt jelent

  • Ha korábban szereztél tapasztalatot államigazgatási környezetben vagy tanácsadói szektorban.
  • Ha a korábbi munkáid során egy- vagy akár több üzleti területet is kellett támogatnod Generalista fókuszú munkakörben.
  • Ha PowerBI vagy egyéb üzleti analitikai szoftver ismerettel rendelkezel.
  • Ha a korábbi munkáid során használtál, esetleg vezettél be vállalati kommunikációt támogató szoftvert (pl. Slack, Microsoft Teams) és annak működtetésében van tapasztalatod.

Amit kínálunk

  • A versenyképes havi fix alapbért széles körű béren kívüli juttatással egészítjük ki. A cafetéria rendszer keretében a Szép Kártyán túl, számos más juttatási forma közül van lehetőséged választani.
  • Fontosnak tartjuk a dolgozóink egészségét, így lehetőséget biztosítunk vállalati egészségbiztosítási rendszerbe való belépésre, aminek keretében magánúton van lehetőség orvosi szolgáltatás térítésmentes igénybevételére.
  • Egy stabil és biztos háttérrel rendelkező, folyamatosan fejlődő és bővülő vállalatnál hosszútávú karrierlehetőséget biztosítunk határozatlan időtartamú jogviszony keretében.
  • A mindennapok a Budapesti XI. kerületben található irodaházunkban telnek, ami akár tömegközlekedéssel, akár személyautóval jól megközelíthető.
  • Bent az irodában egy dinamikus, támogató közösség vár, ahol nagy hangsúly van a közvetlenségen. Ezt a légkört számos csapatépítővel és közösségformáló eseményekkel támogatjuk.
  • Annak érdekében, hogy a tudásod naprakész legyen, biztosítjuk számodra a különböző tréningeken, külső-és belső képzéseken való részvételi lehetőséget.
  • Az intenzívebb napokon a jó hangulat mellett, a korlátlan kávéval és frissítő italokkal lendülünk túl.

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

A MultiContact Consulting Kft.-re a megbízók szakértőként már több, mint 20 éve számíthatnak. Szolgáltatási kínálatunk az évek során folyamatosan bővült és ma már minden olyan elemet tartalmaz, amely a klasszikus vezetési, igazgatási, illetve az informatikai szakértői-tanácsadói szolgáltatás körébe tartozik.
A MultiContact Consulting Kft.-nél:
  • Nemcsak egy munkahelyet, hanem egy karriert kínálunk.
  • Nálunk minden nap új kihívások és feladatok várnak rád, amelyekben kibontakoztathatod a tehetséged és kreativitásod.
  • Hiszünk a bevonó kultúrában.

Jelentkezés módja

Ha készen állsz a kihívásra, küldd el magyar nyelvű fényképes önéletrajzod bérigény megjelölésével.

JELENTKEZEM