Feladatok

Debrecen belvárosában, Munkaerő-kölcsönzéssel és munkaerő-közvetítéssel foglalkozó cégünkhöz keresünk HR Generalista munkatársat!

Feladatok:
  • Munkaerő toborzási és kiválasztási feladatok ellátása
  • Potenciális jelöltek adatbázisból történő felkeresése, tájékoztatása
  • Hirdetéseinkre jelentkező személyek informálása az adott pozíciókról
  • Partnercégekkel történő kapcsolattartás személyesen, e-mailben és telefonon is egyaránt
  • Partnerek személyes látogatása, interjúk gördülékeny támogatása
  • Napi szintű telefonos kapcsolattartás a kölcsönzött munkavállalókkal
  • Adminisztratív feladatok ellátása

Elvárások

  • Kiváló kommunikációs készség
  • Magabiztos, határozott fellépés
  • Lendületes, rugalmas személyiség
  • Pro-aktív, önálló, precíz munkavégzés
  • Problémamegoldó és stressztűrő képesség
  • Ügyfélközpontú gondolkodásmód
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeret

Előnyt jelent

  • Felsőfokú HR végzettség
  • HR területén szerzett tapasztalat
  • B kategóriás jogosítvány

Amit kínálunk

  • Teljes munkaidős foglalkoztatás
  • Biztos vállalati háttér
  • Személyre szabott karrierút és szakmai továbblépési lehetőség
  • Jó hangulatú fiatalos csapat, kellemes munkahelyi légkör
  • Céges mobiltelefon és laptop
  • Versenyképes bérezés, megállapodás szerint
  • Utazási költségtérítés

Céginformáció

Magán-munkaközvetítő engedély szám: HB/09-FOGL/006936-3/2024
Munkaerő-kölcsönző engedély szám: HB/09-FOGL/006935-3/2024

Jelentkezés módja

Fényképes önéletrajzzal, bérigény megjelölésével a "Jelentkezem" gombon keresztül.

JELENTKEZEM