
Hr generalista
Széleskörű termékpalettánk és raktárkészletünk megbízható alapanyag ellátást tesz lehetővé minden partnerünk részére.
A termékek kiszállítása saját hűtős teherautó flottánkkal történik, így biztosítva a rugalmas és megbízható kiszállítást Magyarország nyugati, középső és délkeleti részére.
Főbb feladatok, munkák:
- Toborzás-kiválasztás teljes körű koordinálása
- Munkaviszonnyal kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása (beléptetés, kiléptetés, módosítások)
- Nyilvántartások naprakész, pontos vezetése (Pl.üzemorvosi vizsgálatok, szervezeti ábra, munkaidőnyilvántartó rendszer)
- Folyamatos kapcsolattartás a társterületekkel és szakmai vezetőkkel
- Belső ellenőrzési folyamatok menedzselése
- HR folyamatok felülvizsgálatában, kialakításában, folyamatos fejlesztésében részvétel, a vezetők támogatása a HR irányelvek alkalmazásában
- Egyéb, adhoc jellegű feladatok ellátása
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Szakirányú felsőfokú végzettség
- Minimum 1-3 éves szakmai tapasztalat
- Tárgyalóképes angol nyelvtudás
- Pontos, precíz, önálló munkavégzés
- Jó kommunikációs képesség
- Pontos, precíz, megbízható munkavégzés
- Felhasználói szintű számítógépes, Word, Excel, Outlook ismeretek
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- Kiválasztásban szerzett szakmai tapasztalat
- Munkajogi alapismeretek
Amit kínálunk:
- Azonnali kezdés
- Versenyképes fizetés
- Szakmai fejlődési lehetőség
- Stabil pénzügyi háttér, kiszámíthatóság
Állás, munka területe(i):
- HR, Munkaügy
- HR generalista, Specialista