Az UniCredit Bank Hungary Zrt. a Közép- és Kelet-Európában legnagyobb és leginkább diverzifikált nemzetközi bankhálózatot működtető UniCredit magyarországi tagja. Az UniCredit Bank Magyarországon kedvező feltételek mellett kínál átfogó, rugalmas pénzügyi termékeket és szolgáltatásokat magánszemélyeknek, kis- és középvállalkozásoknak és nagyvállalatoknak egyaránt.

Az UniCredit Bank számára a legfontosabb prioritás a dolgozók és az ügyfelek egészsége és biztonsága. Ennek szellemében a kiválasztási folyamatunk is digitális formában történik,melynek során videós interjúkban ismerkedhetsz meg az érintett szakmai területtel és a HR-en dolgozó kollégákkal is.

Az új belépőknek a legtöbb területen on-line betanulást tudunk biztosítani, és amennyiben a munkakör engedi, akkor a későbbiekben távoli munkavégzésre is van lehetőség. Törekszünk rá, hogy a lehető legrugalmasabb eszközökkel segítsük kollégáinkat a jelenlegi helyzet okozta problémák megoldásában. Az UniCredit Bank továbbra is folyamatosan nyomon követi a kialakult helyzetet, és a „Jót s jól!” elve alapján mindig a működésében érintettek legjobb érdeke szerint jár el.

HR generalista (munkaügyi fókusszal)

Milyen feladataid lesznek?

  • Munkaidő nyilvántartás teljeskörű kezelése NExonTime rendszerben (időadatok kezelése, túlóra, szabadságok), munkavállalói kérdések megválaszolása
  • Jogszabályi változások nyomon követése
  • Foglalkozásegészségügyi feladatok ellátása (nyilvántartás, szemüvegtámogatás)
  • Teljesítményértékelési folyamat támogatása
  • Compliance feladatok (munkavállalói nyilatkozatok, listák karbantartása)
  • Aláírási jogosultságok kezelése és nyilvántartása
  • Társterületekkel való kapcsoalttartás (HR társterületei, jog, compliance, bankbiztonság)
  • HR szolgáltatások és adminisztráció területet érintő projektekben (pl. folyamatfejlesztés, rendszerfejlesztés – pl.
  • Nexon rendszer fejlesztése) való részvétel

Mit várunk tőled?

  • minimum 5 év munkaügyi adminisztráció területen szerzett tapasztalat (elsősorban munkaidőnyilvántartás)
  • Munka törvénykönyve, illetve a kapcsolódó tb- és adójogszabályok ismerete
  • NexonBér, NexonTIME, Nexon 4 ismerete
  • excel magas szintű ismerete
  • precíz, alapos és önálló munkavégzés
  • rugalmas és együttműködő hozzáállás, jó kommunikációs készség
  • bérszámfejtési és tb ügyintéző tapasztalat, folyamatok átfogó ismerete előny
  • kommunikációképes angol nyelvtudás

Miért érdemes hozzánk csatlakoznod?

  • a munkaköröt kölcsönzött státuszban tudod betölteni nálunk, de teljes értékű kollégaként tekintünk rád
  • cafeteria,
  • well-being szolgáltatások,
  • privát egészségbiztosítási szolgáltatás minden kollégánknak a próbaidő lejárta után,
  • képzések,
  • extra szabadnap,
  • távoli munkavégzés a belső szabályoknak megfelelőn.

Állás, munka területe(i):

  • HR, Munkaügy
  • HR generalista, Specialista

Szükséges tapasztalat:

  • 5-10 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Budapest, V. kerület

Jelentkezés módja:

Mire számíthatsz jelentkezésedet követően?

Amennyiben pályázatod megfelel az elvárásoknak, kollégánk felveszi veled a kapcsolatot, majd pedig skype interjút követően adunk neked visszajelzést.

Cégnév: UniCredit Bank Hungary Zrt.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK
HR generalista Komárom-Esztergom megye

Munkaerőkölcsönző cégekkel való kapcsolattartás, koordináció Hózárás koordinálása a kölcsönző cégekkel Beléptető rendszer fejlesztése HRMaster ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
HR Generalista Pest megye

Toborzás, kiválasztás, majd felvétel és beléptetés során a vezetők támogatása Képzések szervezése és lebonyolítása, részvétel regionális és globál ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
HR Generalista Pest megye

toborzás teljes folyamatának működtetése (hirdetés, kiválasztás, interjúk, ajánlattétel stb.), új belépők beilleszkedésének támogatása (onboarding), ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
HR Generalista Jász-Nagykun-Szolnok megye

1 Támogatja a Társaság, ezen belül közvetlenül koordinálja a rá bízott szervezeti egységek bér- és létszámgazdálkodását, karrier- és ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
HR generalista Pest megye

a munkavállalók be- és kiléptetésének ügyintézése, adminisztrációs feladatok ellátása munkaszerződések, munkaköri leírások, tájékoztatók, egyéb ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE