Feladatok

  • Munkavállalók beléptetési és kiléptetési folyamatainak teljes körű adminisztrációja.
  • Munkaszerződések, módosítások, munkaköri leírások és egyéb dokumentumok előkészítése és nyilvántartása.
  • Bérszámfejtéshez kapcsolódó adatok pontos és időbeni rögzítése, ellenőrzése.
  • Kapcsolattartás a munkavállalókkal, hatóságokkal és belső szervezeti egységekkel.
  • Munkaügyi nyilvántartások vezetése és naprakészen tartása.
  • A vonatkozó munkajogi szabályok, törvényi előírások követése és alkalmazása.

Elvárások

  • Legalább középfokú végzettség.
  • Minimum 1-2 év releváns szakmai tapasztalat.
  • Munkaügyi jogszabályok alapos ismerete.
  • MS Office alkalmazások magabiztos használata.
  • Precíz, önálló munkavégzés, jó kommunikációs és problémamegoldó készség.
  • Csapatmunkára való nyitottság és proaktív hozzáállás.

Előnyt jelent

  • Pénzügyi és/vagy munkaügyi tapasztalat.

Amit kínálunk

  • Stabil, hosszú távú munkalehetőség egy megbízható cégnél.
  • Versenyképes fizetés.
  • Barátságos munkakörnyezet, támogató csapat.
  • Teljes munkaidős foglalkoztatás (H-P 08:00-16:30)

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérjük csatolja magyar nyelvű fényképes önéletrajzát.

JELENTKEZEM