Feladatok

  • A munkavállalók személyügyi anyagainak karbantartása és a HR nyilvántartások kezelése
  • Munkaidő adatok ellenőrzése és jelentések készítése
  • Részvétel a felvételi folyamatokban: üzemorvosi vizsgálatok szervezése, belépő dokumentumok előkészítése, új munkavállalók integrálása
  • Hiányzások adminisztrációja, kapcsolattartás a munkavállalókkal, vezetők tájékoztatása
  • Kilépési folyamatok és egyéb adminisztratív feladatok támogatása
  • Álláshirdetések megírása, jelöltek előszűrése, interjúk szervezése és lebonyolítása
  • Kapcsolattartás gyakorlati képző intézményekkel, munkaügyi központokkal és toborzó cégekkel
  • Vállalati kommunikáció támogatása, hirdetmények és szabályzatok frissítése
  • Részvétel kérdőívek, felmérések előkészítésében és a külföldi anyavállalattól érkező feladatok elvégzésében
  • Céges rendezvények szervezésének és lebonyolításának koordinálása
  • Belső ajánlási program népszerűsítése és a munkáltatói márka építése
  • Együttműködés a társosztályokkal

Elvárások

  • HR területen szerzett felsőfokú végzettség
  • Minimum 2-3 év hasonló területen szerzett tapasztalat
  • Kommunikációképes angol nyelvtudás
  • Önálló és felelősségteljes munkavégzés
  • Kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készség
  • Pontosság, precizitás, megbízhatóság és multitasking képesség
  • Határozottság és jó konfliktuskezelési készség

Amit kínálunk

  • Versenyképes alapbér
  • Cafeteria
  • Teljesítményalapú éves bónusz
  • Azonnali kezdési lehetőség
  • Stabil vállalati háttér
  • Hosszútávú munkalehetőség

Céginformáció

Partnerünk, aki vezető szerepet tölt be a legkorszerűbb integrált csőhálózati rendszerek fejlesztésében, keresi csapata legújabb tagját HR koordinátor pozícióba.

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérjük csatolja magyar nyelvű fényképes önéletrajzát.

JELENTKEZEM