A Pappas Csoport közel 60 éve van jelen az autópiacon, minőségi és innovatív tevékenység, valamint személyes tanácsadás fémjelzi működését.

A Pappas Auto átfogja a Mercedes-Benz, smart, Lancia, Alfa Romeo, Jeep, KIA, Fiat, Fiat Professional, DAF és IVECO márkák országos forgalmazását és teljes körű szervizelését.

Vállalatunk 7 regionális képviseletével több, mint 500 munkatársat foglalkoztat, ezáltal az egyik legnagyobb autókereskedés- és szerviz hálózattal rendelkezik Magyarországon.

Csapatunkba az alábbi munkakörbe keresünk kollégát:


Főbb feladatok, munkák:

    • Munkabérek és bérjellegű kifizetések számfejtése
    • Teljes körű TB ügyintézés - kifizetői feladatok ellátása
    • Munkaviszony létesítésével, megszüntetésével, módosításával kapcsolatos teljes körű adminisztráció kezelése
    • Munkaidő nyilvántartás kezelése, ellenőrzése, egyeztetése
    • Cafetéria juttatások kezelése, rendelése, kiosztása
    • Adatszolgáltatások, bevallások, kimutatások és statisztikák készítése (hatóságok, anyavállalat, társosztályok)
    • Kapcsolattartás a munkavállalókkal, vezetőkkel és társosztályokkal
    • A munkakörhöz kapcsolódó adminisztrációs tevékenységek elvégzése

Az álláshoz tartozó elvárások:

    • Szakirányú, legalább középfokú végzettség (bérszámfejtő és TB ügyintéző)
    • Min. 3-5 év szakmai tapasztalat
    • Adó-, TB- és munkaügyi jogszabályok naprakész ismerete, gyakorlati alkalmazása
    • MS Office magabiztos, felhasználói szintű ismerete (Word, Excel)
    • Ügyfélorientált gondolkodás
    • Kiváló problémamegoldó és kommunikációs képesség
    • Precíz, pontos, önálló munkavégzésre való igény és képesség
    • Megbízhatóság, türelem, terhelhetőség
    • Német nyelv alapfokú ismerete

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

    • NEXON bérprogram gyakorlati ismerete

Amit kínálunk:

    • Inspiráló nemzetközi környezet
    • Hosszú távú szakmai fejlődési lehetőség
    • Együttműködő kollégák
    • Stabil, hosszú távú munkalehetőség

Állás, munka területe(i):

  • HR, Munkaügy
  • Bérszámfejtés, TB ügyintézés
  • HR adminisztráció
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 3-5 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Német - Alapfok/társalgási szint

Munkavégzés helye:

Budapest, 1133 Kárpát utca 21.

Jelentkezés az állásra:

Csatlakozzon egy eredményes és sikeres csapathoz!

Várjuk jelentkezését magyar nyelvű fényképes, szakmai önéletrajzával!

HASONLÓ ÁLLÁSOK