A kolléga támogatja a Hulladékgazdálkodási Közszolgáltatást támogató ügyfélszolgálati tevékenység napi működését, aktívan közreműködik az operatív kérdések kezelésében és hozzájárul a hosszútávú stratégia implementálásához, melynek célja a minél hatékonyabb és eredményesebb működés elérése az ügyfélélmény emelésével.
Napi szintű közreműködés a közszolgáltatást támogató ügyfélszolgálatokkal.
Támogatni a szervezetet és annak alvállalkozóit az ügyfelek kiszolgálásában és a közszolgáltatási szolgáltatással kapcsolatos megkeresésekben.
Támogatni a kiemelt (senior) Szakértő kollégákat a stratégiai fontosságú projektek, folyamatok és azok részfeladatainak megoldásában
Megválaszolni a kiemelt partnerektől és ügyfelektől, valamint hatóságtól érkező megkereséseket.
Az ügyfélszolgálatok külső szabályozási környezetének, keretrendszerének és annak megértésének támogatása, valamint részvétel a közszolgáltatási folyamat belső szabályozásának alakításában, karbantartásában.
Jelenlegi folyamatok felmérésében való aktív részvétel, és a B2C Ügyfélszolgálati szervezetet szakmai támogatása a fejlesztési irányok kialakítására vonatkozólag.
Ügyfélszolgálati folyamatok feltérképezése, dokumentálása, szerkesztése, megjelenítése, fejlesztések és projektek koordinációja.
Ügyfélszolgálatok működésére vonatkozó eljárásrendek, általános szerződési feltételek szakmai tartalmának kialakítása, szövegezése.
Felsőfokú végzettséggel rendelkezel
Minimum 2 év ügyfélszolgálati tapasztalattal rendelkezel
Ügyfélszolgálati folyamatfejlesztésben szerzett tapasztalat és az MS Visio ismerete előnyt jelent
Komplex gondolkodásmód, gyors problémamegoldó képesség és pontosság jellemez
Az IT rendszereket legalább felhasználói szinten ismered, az ügyfélszolgálati rendszerek és szoftverek ismerete előnyt jelent
SAP, Salesforce, DMS One tapasztalat előnyt jelent
Hulladékgazdálkodási területen szerzett tapasztalat előnyt jelent
A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.