- kiválasztási folyamat támogatása (interjúk szervezése, jelöltekkel való kapcsolattartás, tesztelések),
- dolgozói ügyfélszolgálat,
- általános adminisztrációs feladatok,
- a HR csapat munkájának teljes körű támogatása
- ad-hoc jellegű adminisztratív feladatok
- interjúk, AC-k koordinálása
- egyetemi vagy főiskolai közgazdász/ HR / pszichológia tanulmányokból hátralévő legalább 1 év (2 félév),
- legalább heti 3 munkanap vállalása preferáltan a hét első felében
- felhasználói szintű számítógépes ismeret (MS Office alkalmazások),
- pontos, precíz önálló munkavégzés,
- angol nyelvtudás és adminisztratív tapasztalat előnyt jelent.
Munkaidő:
- Hétköznap: 8:00-16:00
- Nyíregyháza-Nagykálló-Kállósemjén útvonalon ingyenes céges buszjárat.