Céginformáció
Jelentkezz hozzánk Budára, és legyél te a cég hangja egy olyan vállalatnál, ahol igazán figyelnek a munka-magánélet egyensúlyra!
Feladatok
Ügyfelek telefonos és írásos megkereséseinek kezelése, információnyújtás és tanácsadás Kapcsolattartás szerződéses ügyfelekkel és partnerekkel, ügyfélmegtartás támogatása Call Center rendszerek használata, ügyféligények rögzítése és belső folyamatok indítása Dokumentáció és adminisztráció elvégzése a belső szabályzatoknak megfelelően Nagyvállalati partnerekkel való együttműködés, adatkezelési feladatok támogatása
Elvárások
Legalább középfokú végzettség Felhasználói szintű számítógépes ismeretek Beosztás alapú munkarend vállalása (7:00 20.00 között változóan, 8 órában) Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség
Amit kínálunk
Korrekt bérezés Attraktív bónuszcsomag Home Office lehetőség - nálunk jelen van a work-life balance Gyors bérfejlődési lehetőség Munkaeszközök biztosítása Hosszútávú munkalehetőség - velünk stabilan tervezhetsz! Rugalmas beosztás Kedvezményes étkezési lehetőség Dinamikus, támogató közeg
Jelentkezés módja
Jelentkezz hozzánk Budapestre és légy te a kapcsolat a sikerhez!