Feladatok:
-
Bérszámfejtéssel kapcsolatos dokumentumok kezelése, havi béradatok előkészítése
-
Jelenléti ívek kezelése, adatok rögzítése, egyeztetése, szabadságok nyilvántartása
-
Kapcsolattartás bérszámfejtővel, egyéb hivatalokkal
-
Dolgozói törzsadat karbantartás
-
Be-és kiléptetési folyamatok adminisztratív támogatása
-
Munkaerő kiválasztási folyamtokban aktív részvétel
-
Adminisztrációs, adatrögzítési, könyvelési feladatok ellátása
-
Általános pénzügyi adminisztrációs feladatok ellátása
-
Céges rendezvények szervezésében aktív részvétel
-
Üzleti partnerek, vendégek fogadásával kapcsolatos teendők ellátása
Elvárások:
-
Minimum középfokú végzettség
-
1-3 éves személyügyi adminisztrációban szerzett tapasztalat
-
MS Office programok felhasználói szintű kezelése, erős Excel háttérrel
-
Alapfokú angol/német nyelvtudás
-
Jó kommunikációs készség
-
Tanulni, fejlődni vágyó agilis személyiség
Előny:
Amit kínálnak:
-
Versenyképes fizetés
-
Munkába járás támogatása
-
Önkéntes nyugdíjpénztári tagság
-
Változatos feladatok
-
Munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása
-
Támogató csapat
Munkaidő:
-
Hétfőtől péntekig, napi 8 óra
Munkavégzés helye:
-
Kecskemét és környéke, Bács-Kiskun vármegye
Jelentkezés módja:
-
Küldje el számunkra szakmai önéletrajzát az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezését követően:
-
Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatát és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilját.
-
Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezését, így a kiválasztási folyamat további részében mi már nem fogunk részt venni.