content-header

Céginformáció

Partnerünk egy külföldi anyagcégű magyar leányvállalat, akik háztartási és ipari alkatrészek gyártásával foglalkoznak.

Hozzájuk keresünk új munkatársat határozott 2 éves időtartamra az alábbi pozícióba: Személyügyi adminisztrátor

Feladatok

  • Bérszámfejtéssel kapcsolatos dokumentumok kezelése, havi béradatok előkészítése
  • Jelenléti ívek kezelése, adatok rögzítése, egyeztetése, szabadságok nyilvántartása
  • Kapcsolattartás bérszámfejtővel, egyéb hivatalokkal
  • Dolgozói törzsadat karbantartás
  • Be-és kiléptetési folyamatok adminisztratív támogatása
  • Munkaerő kiválasztási folyamtokban aktív részvétel
  • Adminisztrációs, adatrögzítési, könyvelési feladatok ellátása
  • Általános pénzügyi adminisztrációs feladatok ellátása
  • Céges rendezvények szervezésében aktív részvétel
  • Üzleti partnerek, vendégek fogadásával kapcsolatos teendők ellátása

Elvárások

  • Minimum középfokú végzettség
  • 1-3 éves személyügyi adminisztrációban szerzett tapasztalat
  • MS Office programok felhasználói szintű kezelése, erős Excel háttérrel
  • Alapfokú angol/német nyelvtudás
  • Jó kommunikációs készség
  • Tanulni, fejlődni vágyó agilis személyiség

Juttatások

  • Versenyképes fizetés
  • Munkába járás támogatása
  • Önkéntes nyugdíjpénztári tagság
  • Változatos feladatok
  • Munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása
  • Támogató csapat
  • Munkaidő: Hétfőtől péntekig, napi 8 óra
  • Munkavégzés helye: Kecskemét és környéke, Bács-Kiskun vármegye

Előnyt jelent

  • B kategóriás jogosítvány

Jelentkezés módja

Kérjük, pályázatát a jelentkezés gombra kattintva küldje el.

JELENTKEZEM