Feladataid lesznek:
-
Beérkező hívások és e-mailek kezelése, vendégek fogadása, valamint tárgyalók előkészítése.
-
Irodai és konyhai beszerzések lebonyolítása.
-
Postai és futárküldemények intézése.
-
Szerződések és számlák adminisztrációja: nyomtatás, aláíratás, szkennelés és rendszerezés.
-
Munkavállalói ügyintézés: cafeteria, távollétek, orvosi igazolások, számlák, valamint egyéb kérdések megválaszolása.
-
Képzések adminisztrációjának koordinálása.
-
Nyilvántartások vezetése és árajánlatok bekérése.
-
Vállalati rendezvények szervezésének támogatása.
-
Vezető támogatása az általános adminisztratív feladatok ellátásában.
-
Irodaház üzemeltetésének koordinálása: karbantartási problémák kezelése, belépőkártyák, parkolás.
A pozíció betöltéséhez szükséges:
-
Legalább középfokú végzettség.
-
3-5 év év irodai vagy adminisztratív területen szerzett tapasztalat.
-
Középfokú angol nyelvtudás (írásban és olvasásban egyaránt).
-
Felhasználói szintű MS Office ismeret (Excel, Word, PowerPoint).
-
Precíz, önálló munkavégzésre képes, rugalmas és megbízható személyiség.
-
Logikus, rendszerszemléletű gondolkodás.
Amit Partnerünk kínál:
-
Határozatlan idejű munkaszerződés és versenyképes fizetés.
-
Munkába járás támogatása: BKK bérlet vagy helyközi járatok 100%-ban térítve.
-
Stabil munkahely és fejlődési lehetőségek.
-
Kellemes, támogató munkakörnyezet, segítőkész kollégákkal.
Munkavégzés helye:
-
Budapest IX. kerület (a 3-as metróvonal közelében).
Munkaidő:
-
Napi 8,5 óra, 8:00 és 16:30 között.
Jelentkezés módja:
Küldd el számunkra magyar nyelvű szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva.
Mi történik a jelentkezésedet követően?
A beérkezett jelentkezéseket megtekintés nélkül automatikusan továbbítjuk partnerünk felé. Ezután már megbízónk veszi át a jelentkezésed kezelését, így a kiválasztási folyamat következő lépéseiben mi már nem veszünk részt.