content-header

Céginformáció

A STAVMAT Építőanyag Kereskedelmi Zrt. Magyarország egyik meghatározó építőanyag kereskedelmi vállalata. Az ország 35 pontján rendelkezünk építőanyag kereskedéssel, ahol számtalan kiváló gyártó szerteágazó építőanyag kínálatát tesszük elérhetővé a vásárlóink számára. Nálunk minden megtalálható, ami házépítéshez, vagy felújításhoz szükséges. Mindehhez profi csapatunk és szakértelmünk is rendelkezésre áll.

Járulj hozzá te is a sikereinkhez!

Csatlakozz hozzánk!
Mi hosszútávon tervezünk Veled!

Miért Minket válassz?

Mire számíthatsz nálunk:

  • fix havi alapbér +  juttatások (prémium, cafeteria)
  •  munkába járás támogatása (vidéki bejárás esetén) autóra 30 Ft/km, 100% helyközi bérlet térítés
  • törzsgárda tagság(már 5 éves munkaviszony után)
  • dolgozói vásárlási kedvezmény
  • kedvezményes üdülési lehetőség BALATON-parti pihenőházunkban
  • HATÁROZATLAN idejű munkaszerződés, pontos eligazítás, betanítás az első hetekben
  • 100%-ban bejelentett, hosszú távú, stabil munkahely
  • megbízható vállalati háttér
  • könnyen megközelíthető munkahely, ingyenes parkolás
  • kellemes munkakörnyezet, csapatépítő program

Előny:

Ha:

  • hasonló munkakörben szereztél már tapasztalatot, bérszámfejtésben jártas vagy
  • jó kommunikációs-, kapcsolatteremtő és problémamegoldó képességgel rendelkezel
  • logikus gondolkodásmód jellemez

Miért Téged válasszunk?

Mert:

  • munkaügyi területen szereztél már tapasztalatot (legalább 5 év)
  • legalább középfokú végzettséged van
  • jó szervező és problémamegoldó képességgel rendelkezel, kiválóan kommunikálsz
  • eredményorientált gondolkodásmód jellemez
  • megbízható, korrekt, rugalmas, terhelhető vagy
  • munkádat gyorsan, precízen, határidőre végzed
  • MS Office programok (Word, Excel) magabiztos használója vagy
  • önállóan és csapatban is szívesen dolgozol

Ezek lesznek a Te feladataid:

  • új belépők teljes körű ügyintézése: munkaszerződések, módosítások munkaköri leírások, egyéb dokumentumok elkészítése, nyilvántartása
  • álláshirdetések kezelése
  • személyi akták, dokumentumok rendezése
  • munkavállalók gépkocsi elszámolásának ellenőrzése
  • Cafetéria rendszer üzemeltetése
  • kapcsolattartás a munkatársakkal, külső partnerekkel
  • bérszámfejtéssel kapcsolatos feladatok, havi és éves zárásokban aktív részvétel
  • céges rendezvények szervezése
  • egyéb adminisztratív feladatok

Munkavégzés helye, ideje:

  • BUDAPEST X. kerület, teljes munkaidő

 

Ha úgy érzed, szívesen csatlakoznál társaságunk lendületes csapatához, küldd el nekünk a fényképes önéletrajzod BÉRIGÉNNYEL a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.

Munkahelyi extrák

  • Parkoló

JELENTKEZEM