Miskolc a te helyed
Nagyhegyesi TAKARMÁNY Kft.

HR munkatárs

Főbb feladatok, munkák:

A Nagyhegyesi TAKARMÁNY Kft. munkatársat keres a következő munkakörben.
  • Munkaerő toborzásában, kiválasztásában a részlegvezetők munkájának támogatása
  • Kapcsolattartás a munkavállalókkal, ehhez kötődő adminisztráció
  • Az új munkavállalók beintegrálásának koordinálása
  • Munkaköri leírások karbantartása
  • Próbaidős és teljesítményértékelési rendszer működtetése
  • Oktatások szervezése
  • Belső HR kommunikáció, vállalati kultúra fejlesztése

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Humánerőforrás-kezelésben szerzett tapasztalat, szakirányú végzettség
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
  • Jó kommunikációs készség, komplex gondolkodásmód
  • B kategóriás jogosítvány

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Termelő vállalatnál szerzett tapasztalat

Amit kínálunk:

  • Fiatalos, lendületes csapat
  • Innovatív környezet, szakmai fejlődési lehetőség
  • Versenyképes fizetés, cafeteria, munkába járás költségtérítése

Állás, munka területe(i):

  • HR, Munkaügy
  • HR generalista, Specialista

Jelentkezés módja:

Jelentkezéséhez csatolja fényképes önéletrajzát.
Cégnév: NAGYHEGYESI TAKARMÁNY KFT.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK
Hr Specialista Pest megye

Munkaügyi adminisztrációs folyamatok ellátása: HR területhez kapcsolódó, illetve nyelvi és egyéb tréningek szervezése Ki és beléptetéssel kapcsolatos ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
HR Referens Fejér megye

Munkavállalók személyügyi anyagainak pontos kezelése Munkaviszonnyal kapcsolatos adminisztráció határidőre történő ellátása Bérszámfejtés előkészítése, ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE