Feladatok

  • a pénzügyi és gazdasági vezető munkatársakkal történő napi szintű együttműködés, koordináció,
  • az új belépők bejelentése, nyilvántartásba vétele, szerződések készítése és módosítások, átsorolások elkészítése,
  • a munkavállalók kilépésével kapcsolatos teendők,
  • személyügyi, munkaügyi és társadalombiztosítási nyilvántartások vezetése,
  • a számfejtett béradatok, ellátások ellenőrzése,
  • bérszámfejtő helyettesítése,
  • szabadság nyilvántartása,
  • munkaköri leírások készítése,
  • szükséges adatszolgáltatások határidőre történő előkészítése,
  • vonatkozó jogszabályok, pénzügyi előírások naprakész ismerete,
  • beszámolókhoz, vezetői döntésekhez adatszolgáltatások, kimutatások, statisztikák készítése.

Elvárások

  • legalább 10-15 év megfelelő munkatapasztalat azonos munkaterületen,
  • legalább középfokú végzettség,
  • felhasználói szintű MS Office alkalmazások ismerete (Word, Excel),
  • magas szintű problémamegoldó és kommunikációs képesség,
  • önálló, felelősségteljes, precíz munkavégzés,
  • csapatmunka

Előnyt jelent

  • költségvetési területen szerzett többéves szakmai tapasztalat,
  • angol és/vagy német nyelv középfokú ismerete

Amit kínálunk

  • a munkakörhöz megfelelő bérezés
  • szakmai továbbképzés lehetősége
  • laptop és mobiltelefon

Munkahelyi extrák

  • Kerékpártároló
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Az Arteus Capital Holding Zrt. leány- és partnervállalkozásai az üzleti élet számos területén képviseltetik magukat a magyarországi nemesfémértékesítési, flottakezelési, ingatlanfejlesztési és vállalkozásfinanszírozási piacokon.  

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra történő kattintással együtt csatolja magyar nyelvű szakmai önéletrajzát

Cégnév: Arteus Capital Holding Zrt.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK