Feladatok
- a pénzügyi és gazdasági vezető munkatársakkal történő napi szintű együttműködés, koordináció,
- az új belépők bejelentése, nyilvántartásba vétele, szerződések készítése és módosítások, átsorolások elkészítése,
- a munkavállalók kilépésével kapcsolatos teendők,
- személyügyi, munkaügyi és társadalombiztosítási nyilvántartások vezetése,
- a számfejtett béradatok, ellátások ellenőrzése,
- bérszámfejtő helyettesítése,
- szabadság nyilvántartása,
- munkaköri leírások készítése,
- szükséges adatszolgáltatások határidőre történő előkészítése,
- vonatkozó jogszabályok, pénzügyi előírások naprakész ismerete,
- beszámolókhoz, vezetői döntésekhez adatszolgáltatások, kimutatások, statisztikák készítése.
Elvárások
- legalább 10-15 év megfelelő munkatapasztalat azonos munkaterületen,
- legalább középfokú végzettség,
- felhasználói szintű MS Office alkalmazások ismerete (Word, Excel),
- magas szintű problémamegoldó és kommunikációs képesség,
- önálló, felelősségteljes, precíz munkavégzés,
- csapatmunka
Előnyt jelent
- költségvetési területen szerzett többéves szakmai tapasztalat,
- angol és/vagy német nyelv középfokú ismerete
Amit kínálunk
- a munkakörhöz megfelelő bérezés
- szakmai továbbképzés lehetősége
- laptop és mobiltelefon
Munkahelyi extrák
- Kerékpártároló
- Ingyen kávé, üdítő
Céginformáció
Az Arteus Capital Holding Zrt. leány- és partnervállalkozásai az üzleti élet számos területén képviseltetik magukat a magyarországi nemesfémértékesítési, flottakezelési, ingatlanfejlesztési és vállalkozásfinanszírozási piacokon.
Jelentkezés módja
A "Jelentkezem" gombra történő kattintással együtt csatolja magyar nyelvű szakmai önéletrajzát