Munkaügyi Koordinátor@GLS Hungary Állás leírása: Csatlakozz hozzánk, és légy kulcsszereplő a gördülékeny HR-folyamatok biztosításában! Szakmai ismeretek: Bérszámfejtési és munkaügyi folyamatok ismerete (*****), Munkajog ismerete (*****), Társadalombiztosítási ismeretek (*****), Adózási ismeretek (*****), Nexon program gyakorlati ismerete (*****) Kompetenciák: Pozitív hozzáállás, Erős problémamegoldási képesség, Ügyfélközpontú hozzáállás, Precizitás és pontosság, Csapatszellem és együttműködés Előny, ha... Előny, ha a Nexon programot ismered, használtad már, és tapasztalatod multinacionális környezetben szereztél tapasztalatot. Az ideális jelentkező: Az ideális jelölt rendelkezik a pozíció betöltéséhez szükséges készségekkel és kompetenciákkal, szeret csapatban dolgozni, precíz, pontos és ügyfélközpontú. Végzettség: Általános(Érettségi)), Emberi erőforrás, HR(Középfokú végzettség)) Nyelvtudás: Angol(Társalgási szint)) Feladatok: Munkaügyi adminisztráció vezetése, Be- és kiléptetési folyamat koordinálása, Személyügyi változások adminisztratív támogatása, Dolgozói munkaügyi kérdések megválaszolása, munkaügyi esetek kivizsgálása és megoldása, Munkaidő nyilvántartás ellenőrzése és kezelése, Pénzügyi zárás koordinálása, bérszámfejtés előkészítése Technológiák, eszközök: Microsoft Teams, Nexon, MS Windows és Office programok A cégről Termékünkről: Csomagszállítás A 87 depóból és egy csomagirányító központunkból álló hálózatunkkal Magyarország egész területén jelen vagyunk és azon dolgozunk, hogy ügyfeleinknek a GLS-től már megszokott, magas minőségű szolgáltatást nyújtsuk. A jól felépített hálózat gyors és zökkenőmentes csomagszállítást tesz lehetővé, így a csomagok a feladást követő munkanapon kézbesítésre kerülnek. ???????? Missziónk: Minden logisztikai folyamat a GLS magas minőségi normáinak megfelelően, a legmodernebb technológia alkalmazásával zajlik. ????

JELENTKEZEM

Friss hasonló állások e-mailben

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.