Feladatok

  • Proaktív toborzási stratégiák kidolgozása és végrehajtása a kiváló tehetségek vonzása érdekében.
  • Jelöltekkel való kommunikáció e-mailben és telefonon keresztül, valamint interjúk koordinálása.
  • HR adminisztrációs feladatok ellátása, beleértve az alkalmazottak be- és kiléptetését, dokumentáció kezelését és az adatbázisok naprakészen tartását.
  • Kiváló kapcsolattartás a cég vezetőségével és a részlegek vezetőivel, hogy megértsük az alkalmazottakkal kapcsolatos igényeket és elvárásokat.

Elvárások

  • Legalább középfokú végzettség.
  • Humán erőforrások vagy kapcsolódó területen szerzett végzettség.
  • Magabiztos angol nyelvtudás.
  • Kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő képességek szóban és írásban egyaránt.
  • Rugalmasság és képesség az időmenedzsmentre és a prioritások kezelésére.
  • Legalább 1-2 év tapasztalat toborzás és/vagy HR területen.
  • Magabiztos számítógépes ismeretek (Office szoftverek, e-mail, HR adatbázisok stb.).

Előnyt jelent

HR területen szerzett tapasztalat.

Amit kínálunk

  • Versenyképes fizetés és juttatási csomag.
  • Kihívásokban gazdag munkakörnyezet és lehetőség a szakmai fejlődésre.
  • Barátságos és támogató csapat, akik mindenben támogatnak.

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények

Céginformáció

A United Call Centers (UCC) vezető szerepet tölt be a front- és back-office területeken, hagyományos bejövő ügyfélszolgálattól kezdve egészen a telefonos értékesítésen, technikai támogatáson, e-mailen, chaten és egyéb platformokon keresztül történő szolgáltatásokig, mindezt több mint 40 nyelven kínálva ügyfeleinek.

Dinamikusan fejlődő cégünk HR csapatába keressük most új, kreatív és proaktív kollégánkat, aki nagyszerű lehetőséget kap, hogy részt vegyen a tehetségek felkutatásában, kiválasztásában és támogatásában, miközben segíti a munkaügyi adminisztratív feladatokat is.

Jelentkezés módja

A "jelentkezem" gombra kattintás után kérjük csatolja magyar és angol nyelvű fényképes önéletrajzát.

JELENTKEZEM