Irodai koordinátor

Pest megye
content-header

Céginformáció

Szeretnél egy innovatív, összetartó csapatban dolgozni? Fontos számodra a stabil nemzetközi háttér, ugyanakkor a családias környezet, ahol odafigyelünk rád és megmutathatod magad? Számít neked a fejlődés és tanulás lehetősége? Akkor megtaláltál minket!

Csatlakozz a DSV-hez, ahol
 
  • egy skandináv vállalati kultúrában megkapod a felhatalmazást, hogy cselekedj és döntéseket hozz - a kreatív gondolkodás érték,
  • a hibákat tanulási lehetőségként fogjuk fel,
  • a tehetségedet folyamatosan ápoljuk,
  • a szakmában kiváló embereket adunk melléd, hogy tanulj és egyéni céljaidat is megvalósíthasd.

Milyen feladatokat látsz el nálunk?

  • 07.30-17:00 között tartó műszakon belül teljes munkaidős (8 órás) munkavégzés, változó munkakezdéssel,
  • vendégek, beérkező hívások fogadása, tárgyalók foglalása,
  • levelek kezelése (postázás, iktatás), futárrendelés,
  • utazásokkal kapcsolatos teljes körű ügyintézés (pl.: repülőjegy és szállásfoglalás, biztosítás-ügyintézés, taxirendelés stb.),
  • irodaszer és egyéb beszerzések bonyolítása,
  • szerződések nyilvántartása,
  • kapcsolattartás hivatalokkal, szolgáltatókkal,
  • rendezvények szervezésében való részvétel,
  • catering feladatok ellátása (tárgyalók bekészítése),
  • gondoskodás a közösségi konyhák eszközeinek (kávéfőzők, hűtők, stb.) napi szintű feltöltéséről (pl. kávé, tej, cukor pótlása),
  • a kávéfőzők napi egyszeri alaptisztítása, valamint a használat során keletkezett szennyeződések eltávolítása,
  • a mosogatógépek alkalmankénti kezelése: edények be- és kipakolása, program indítása, tisztító szerek pótlása,
  • a tárgyalók általános rendezettségének fenntartása,
  • cégautó flottakezeléssel kapcsolatos ügyintézés,
  • az iroda gördülékeny működésének segítése, szükség esetén a HR osztály támogatása,
  • foglalkozás egészégügyi vizsgálatok ügyintézése, nyilvántartása.

Ami a pozíció betöltéséhez szükséges:

  • legalább középfokú végzettség,
  • folyékony, aktív angol nyelvtudás (az állásinterjún tesztelésre kerül),
  • 1-2 éves hasonló területen szerzett tapasztalat,
  • MS Office felhasználói szintű ismerete,
  • nyitott, kedves, kommunikatív, proaktív személyiség,
  • kiváló szóbeli-, és írásbeli kommunikációs képesség,
  • kiemelkedő problémamegoldó-, és szervezőkészség,
  • együttműködési készség,
  • szolgáltatói szemlélet,
  • precíz, önálló munkavégzésre való alkalmasság.

Miért minket válassz?

  • emberközpontú vállalati kultúrát, támogató munkahelyi légkört,
  • jó hangulatot és egy összetartó csapatot,
  • gondoskodó munkáltatói attitűd (egészségbiztosítás, extra szabadnapok).

JELENTKEZEM