Feladatok

  • Toborzási-kiválasztási folyamat menedzselése
  • Munkaviszony létesítésével és megszüntetésével kapcsolatos feladatok elvégzése
  • Vezetők támogatása, riportok készítése
  • HR adminisztráció
  • Kapcsolattartás a munkavállalókkal
  • Egyéb projektekben való részvétel (pl. céges rendezvények szervezése)

Elvárások

  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat (min. 2-4 év) 
  • Kiváló MS Office ismeretek (Excel, Word) 
  • Kiemelkedő kommunikációs készség
  • Önálló, pontos és precíz munkavégzés

Előnyt jelent

  • Angol nyelvtudás
  • Releváns munkaügyi/munkajogi tapasztalat 

Amit kínálunk

  • Hosszú távú munkalehetőség (és azt szeretnénk, ha Te is hosszú távon terveznél velünk)
  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Támogató légkör, türelmes és jó fej kollégák
  • Versenyképes jövedelem
  • Céges rendezvények
  • Munka-magánélet egyensúlya

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Parkoló

Céginformáció

Társaságunk 175 éves múltra visszatekintő, luxemburgi székhelyű Landewyck Tobacco S.A. cégcsoport magyarországi anyavállalata.
Hazai cégcsoportunk az elmúlt 31 évben folyamatosan fejlődött, és mára ismét meghatározó szereplője a hazai dohánytermék gyártásnak.
Munkatársainknak kiváló munkakörülményeket biztosítunk modern gyárépületünkben.

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintással csatold friss magyar nyelvű önéletrajzodat!

JELENTKEZEM