
HR referens
- Munkavállalók személyügyi anyagainak kezelése
- Munkaviszonnyal kapcsolatos adminisztráció határidőre történő ellátása
- Bérszámfejtés előkészítése, teljesítési igazolások adminisztrációja
- Szabadságok, táppénz, utazási költségtérítések és egyéb elszámolandó tételek feldolgozása
- Szoros együttműködés a központi bérszámfejtő csapattal valamint a pénzügyi osztállyal
- Folyamatos kapcsolattartás a Partnerekkel
Elvárások / Requirements
- Minimum középfokú végzettség, felsőfokú, szakterülethez relevánsan köthető végzettség előnyt jelent
- Munkaügyi feladatok ellátásában szerzett minimum 1-3 éves tapasztalat
- Naprakész munkaügyi, munkajogi ismeretek (Mt.)
- MsOffice programok felsőfokú használata (különösképp Excel és Word)
- Középfokú angol nyelvtudás
- Pontos, igényes, precíz munkavégzés
- B kategóriás jogosítvány elengedhetetlen
Amit nyújtunk / Benefits
- Széleskörű béren kívüli juttatások
- Azonnali kezdés lehetősége
- Professzionális, jó hangulatú csapat
- Határozatlan idejű munkaviszony
- Folyamatos, szakmai fejlődési lehetőség
