content-header

›› CÉGINFORMÁCIÓ

Csatlakozz egy nemzetközi hátterű elektronikai gyártó vállalathoz!
Partnerünk világszerte ismert az energiahatékony megoldásairól, termékei nélkülözhetetlenek az autóiparban és az ipari alkalmazásokban.

Most te is részese lehetsz ennek a sikernek, hiszen HR Specialistát keresünk bővülő csapatukba.

›› FELADATOK:

  • Belépő–kilépő folyamatok és szerződésmódosítások teljes körű adminisztrációja
  • Munkaidő- és cafeteria-nyilvántartás kezelése
  • HR adatbázis naprakészen tartása
  • Fogadóóra biztosítása, dolgozói kérdések megválaszolása
  • Bér- és TB adatok előkészítése, külső bérszámfejtő céggel való kapcsolattartás

›› ELVÁRÁSOK:

  • Van legalább 3 év releváns HR adminisztrációs/munkaügyi tapasztalatod
  • Magabiztosan használod az MS Office-t (Excel, Word, PPT)
  • Jól kommunikálsz angolul (írásban és szóban)
  • Precíz, kitartó és ügyfélközpontú vagy, szeretsz emberekkel foglalkozni

›› AMIT A CÉG BIZTOSÍT:

  • Versenyképes alapbér
  • Éves bónusz
  • SZÉP-kártya juttatás
  • Kiemelt munkába járás támogatás
  • Rugalmas munkarend, heti 1 nap home office
  • Sokszínű, támogató csapat és stabil, nemzetközi háttér

›› TOVÁBBI HASZNOS INFORMÁCIÓ

Ha magadra ismertél a leírásban, itt a lehetőség, hogy új szakmai kihívást vállalj!

Csatlakozz partnerünkhöz, és építsd tovább a karriered egy támogató csapatban!

JELENTKEZEM