
A BKM BUDAPESTI KÖZMŰVEK Nonprofit Zrt.
munkatársat keres
HR munkatárs
munkakörbe
Kik vagyunk mi?
A BKM Nonprofit Zrt. Budapest egységes közműtársasága, amely 5 nagymúltú cég egyesülésével a főváros kiemelten fontos közszolgáltatásait végzi. Ennek keretében ellátjuk a távhőszolgáltatási, köztisztasági, hulladékgazdálkodási, kertészeti és a temetkezési feladatokat, valamint kéményseprőipari szolgáltatásokat nyújtunk.
Miért jó nálunk dolgozni?
- mert izgalmas, változatos munkakört tölthetsz be és képzéseken vehetsz részt, melyek elősegítik szakmai fejlődésed
- mert miután megismerted folyamatainkat, nyitottak vagyunk fejlesztési javaslataidra
- mert itt tényleg egy fiatalos, inspiráló csapatba kerülhetsz
- mert mi a jó teljesítményt anyagilag is elismerjük
- mert számos béren kívüli juttatásban részesülhetsz (pl. SZÉP-kártya, óvodai, bölcsődei étkeztetés elszámolása)
- mert támogatjuk a vidékről bejáró munkavállalók utazási költségét
- mert kedvező feltételekkel biztosítunk üdülési lehetőséget a Társaság üdülőiben
- mert a nagyvállalat biztonságát nyújtjuk
Milyen feladatok várnak?
- intézed a munkavállalók be-és kilépéséhez kapcsolódó adminisztratív teendőket, előkészíted a munkaszerződéseket, munkaszerződés módosításokat, munkaviszony megszüntető dokumentumokat
- ellátod a munkaügyi adminisztrációs feladatokat a hatályos jogszabályok alapján, illetve a NAV felé történő biztosítotti bejelentést
- támogatod a leányvállalat munkaügyi tevékenységét, és koordinálod a több munkáltató által létesített munkaviszonyhoz kapcsolódó feladatokat
- határidőre begyűjtöd és nyilvántartod a munkavállalók vagyonnyilatkozatait
- nyilvántartod és intézed a Cafeteria juttatásokkal összefüggő teendőket
- feladatod lesz a béren kívüli juttatások ügyintézése (szociális-, és temetési segély, éleslátást biztosító szemüveg, iskolakezdési támogatás)
- ellátod a munkába járás költségtérítéshez (MÁV-Volán, BKK bérletek, saját gépjármű), valamint a magán gépjármű hivatalos használathoz, munkakörhöz kapcsolódó BKK bérletekkel kapcsolatos feladatokat
- nyilvántartást vezetsz a GYED-ben, GYES-ben részesülő munkavállalókról és ellátod az ezzel kapcsolatos teendőket
- részt veszel a közérdekű munkára kihelyezett munkavállalók és a közfoglalkoztatottak ügyintézésében
- számítunk Rád a HR projekt feladatokban
Mit várunk a munkakör betöltéséhez?
- rendelkezz középfokú végzettséggel
- legyen hasonló munkakörben szerzett 2-3 év szakmai tapasztalatod
- legyél naprakész munkaügyi és munkajogi ismereteket illetően
- használd magabiztosan a Microsoft Office programokat
- kommunikálj kimagaslóan, legyél határozott és megoldásorientált személyiség
- előny, ha bér és/vagy tb ügyintézői végzettséggel rendelkezel, gyakorlatod is van
- előny a felsőfokú iskolai végzettség
- előny, ha van felhasználói szintű SAP vállalatirányítási rendszer alapismereted
Munkavégzés helye:
1081 Budapest, Alföldi utca 7. / 1116 Budapest, Kalotaszeg utca 31.
Állás, munka területe(i):
- HR, Munkaügy
- HR adminisztráció
- HR generalista, Specialista
Jelentkezés:
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésedet, kérjük, hogy önéletrajzodat bérigény megjelölésével küldd el részünkre a „Jelentkezem” gombra kattintva.
