A BKM BUDAPESTI KÖZMŰVEK Nonprofit Zrt.

munkatársat keres

HR munkatárs

munkakörbe

Kik vagyunk mi?

A BKM Nonprofit Zrt. Budapest egységes közműtársasága, amely 5 nagymúltú cég egyesülésével a főváros kiemelten fontos közszolgáltatásait végzi. Ennek keretében ellátjuk a távhőszolgáltatási, köztisztasági, hulladékgazdálkodási, kertészeti és a temetkezési feladatokat, valamint kéményseprőipari szolgáltatásokat nyújtunk.

Miért jó nálunk dolgozni?

  • mert izgalmas, változatos munkakört tölthetsz be és képzéseken vehetsz részt, melyek elősegítik szakmai fejlődésed
  • mert miután megismerted folyamatainkat, nyitottak vagyunk fejlesztési javaslataidra
  • mert itt tényleg egy fiatalos, inspiráló csapatba kerülhetsz
  • mert mi a jó teljesítményt anyagilag is elismerjük
  • mert számos béren kívüli juttatásban részesülhetsz (pl. SZÉP-kártya, óvodai, bölcsődei étkeztetés elszámolása)
  • mert támogatjuk a vidékről bejáró munkavállalók utazási költségét
  • mert kedvező feltételekkel biztosítunk üdülési lehetőséget a Társaság üdülőiben
  • mert a nagyvállalat biztonságát nyújtjuk

Milyen feladatok várnak?

  • intézed a munkavállalók be-és kilépéséhez kapcsolódó adminisztratív teendőket, előkészíted a munkaszerződéseket, munkaszerződés módosításokat, munkaviszony megszüntető dokumentumokat
  • ellátod a munkaügyi adminisztrációs feladatokat a hatályos jogszabályok alapján, illetve a NAV felé történő biztosítotti bejelentést
  • támogatod a leányvállalat munkaügyi tevékenységét, és koordinálod a több munkáltató által létesített munkaviszonyhoz kapcsolódó feladatokat
  • határidőre begyűjtöd és nyilvántartod a munkavállalók vagyonnyilatkozatait
  • nyilvántartod és intézed a Cafeteria juttatásokkal összefüggő teendőket
  • feladatod lesz a béren kívüli juttatások ügyintézése (szociális-, és temetési segély, éleslátást biztosító szemüveg, iskolakezdési támogatás)
  • ellátod a munkába járás költségtérítéshez (MÁV-Volán, BKK bérletek, saját gépjármű), valamint a magán gépjármű hivatalos használathoz, munkakörhöz kapcsolódó BKK bérletekkel kapcsolatos feladatokat
  • nyilvántartást vezetsz a GYED-ben, GYES-ben részesülő munkavállalókról és ellátod az ezzel kapcsolatos teendőket
  • részt veszel a közérdekű munkára kihelyezett munkavállalók és a közfoglalkoztatottak ügyintézésében
  • számítunk Rád a HR projekt feladatokban

Mit várunk a munkakör betöltéséhez?

  • rendelkezz középfokú végzettséggel
  • legyen hasonló munkakörben szerzett 2-3 év szakmai tapasztalatod
  • legyél naprakész munkaügyi és munkajogi ismereteket illetően
  • használd magabiztosan a Microsoft Office programokat
  • kommunikálj kimagaslóan, legyél határozott és megoldásorientált személyiség
  • előny, ha bér és/vagy tb ügyintézői végzettséggel rendelkezel, gyakorlatod is van
  • előny a felsőfokú iskolai végzettség
  • előny, ha van felhasználói szintű SAP vállalatirányítási rendszer alapismereted

 

Munkavégzés helye:

1081 Budapest, Alföldi utca 7. / 1116 Budapest, Kalotaszeg utca 31.

Állás, munka területe(i):

  • HR, Munkaügy
  • HR adminisztráció
  • HR generalista, Specialista

Jelentkezés:

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésedet, kérjük, hogy önéletrajzodat bérigény megjelölésével küldd el részünkre a „Jelentkezem” gombra kattintva.

Cégnév: BKM Budapesti Közművek Nonprofit Zrt.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK
Hr ügyintéző Csongrád-Csanád megye

Munkaerő-toborzási feladatok teljes körű megszervezése és ellátása. Interjúztatás, szakmai vezetők támogatása a kiválasztásban, beléptetés koordinálása. ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE