HR generalista
Az OTP Bank Nyrt. Humán- és Szervezetfejlesztési Igazgatósága,
HR Generalistát (munkaügyi fókusszal) keres határozott időre.
Mik lesznek a napi feladataid:
- A HR Business Partner operatív támogatása a szervezeti belső humán folyamatok kapcsán, mátrix szervezet változásainak adminisztratív lekövetése, a folyamat kézben tartása
- A munkaviszony létesítésével, megszűntetésével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása, belső mozgások dokumentálása,
- Közvetlen kapcsolattartás a munkavállalókkal és operatív vezetőkkel napi HR kérdésekben,
- Változások lekövetése a kapcsolódó IT rendszerekben (pl. SAP Employee Central, Success Factors),
- Riportok készítése az üzleti terület támogatására,
- Szoros együttműködés a HR szakértői területekkel, a toborzási és munkaügyi csapatokkal,
- Operatív HR folyamatok fejlesztésében való közreműködés.
Amit várunk Tőled:
- Felsőfokú végzettséget,
- HR támogató szerepkörben szerzett több éves tapasztalatot, de pályakezdők jelentkezését is várjuk,
- Angol középfokú nyelvtudást szóban és írásban,
- Magabiztos, felhasználói szintű számítógépes ismeretet (Excel függvények, Word),
- Megbízható, precíz, megoldáscentrikus munkavégzést,
- Proaktív, ügyfélközpontú, segítőkész hozzáállást.
Amit előnynek tartunk:
- Munkaügyi és/vagy bérszámfejtési tapasztalatot,
- Nagyvállalati környezetben szerzett HR tapasztalatot,
- SAP, SuccessFactors rendszerismeretet.
Miért érdemes csatlakoznod hozzánk:
- Változatos, adminisztratív és kapcsolattartás fókuszú feladatok,
- Széleskörű üzleti rálátási lehetőség agilis üzletfejlesztési és IT területeken,
- Heti 2 nap home office lehetőség,
- Széleskörű juttatási csomag,
- Inspiráló munkakörnyezetben, megoldáscentrikus, segítőkész csapatban dolgozhatsz,
- Szakmai fejlődésedre figyelmet fordítunk.
Hol dolgozunk:
Budapest, IX. kerület
Állás, munka területe(i):
- HR, Munkaügy
- HR adminisztráció
- HR generalista, Specialista