content-header

Feladataid lesznek:

  • Kiemelten személyügyi feladatok ellátása: beléptetés - kiléptetés kezelése, munkaszerződések, munkaköri leírások és egyéb munkaügyi dokumentációk elkészítése, módosítása
  • Részvétel a bérszámfejtés előkészítésében, bérszámfejtési adatok ellenőrzésében
  • Munkavállalók adatainak, dokumentumainak nyilvántartása, nyilatkozatok kezelése
  • Munkaügyi adatok karbantartása a vállalatirányítási rendszerben, munkaügyi jelentések készítése
  • Közvetlen kapcsolattartás a munkavállalókkal és a vezetőséggel napi HR kérdésekben
  • Adatszolgáltatás a vezetőség számára
  • Változások lekövetése a kapcsolódó IT rendszerekben
  • HR kimutatások, prezentációk, döntés előkészítő anyagok készítése
  • Részvétel a jól képzett, motivált munkaerő felkutatásában, kiválasztásában, beillesztésében és megtartásában

Amit mi kínálunk:

  • Stabil és támogató vállalati környezet
  • Szakmai kihívások, fejlődési lehetőség
  • Változatos, közösségépítő programok
  • Cafeteria juttatás
  • Élet- és balesetbiztosítás

Amit kérünk:

  • Felsőfokú szakirányú végzettség,
  • Minimum 5 év tapasztalat munkaügyi, HR feladatok ellátásában,
  • Munka törvénykönyvének kimagasló ismerete,
  • MS Word, Excel, Powerpoint, Canva és egyéb prezentációs eszközök napi szintű használata.

Jelentkezés módja:

Jelentkezés

JELENTKEZEM