Feladatok

  • Havi zárás, munkaidő-adatok kezelése, bérszámfejtés támogatása
  • Bér- és juttatási folyamatok szervezése, számítása
  • HR rendszerek (Nexon4) karbantartása és támogatás biztosítása a társterületeknek
  • HR dokumentációk, szabályzatok, riportok készítése
  • Belépési, kilépési és változási folyamatok adminisztrálása
  • Toborzási folyamat kezelése, jelöltkezelő rendszer adminisztrációja
  • Részvétel munkáltatói márkaépítési és megtartási tevékenységekben
  • Munkavállalók és vezetők támogatása HR kérdésekben

Elvárások

  • Felsőfokú közgazdasági végzettség
  • Munkajogi ismeretek
  • 2-3 év releváns munkakörben szerzett tapasztalat
  • Magabiztos angol nyelvtudás
  • MS Office magas szintű ismerete
  • Csapatjátékos személyiség, megbízhatóság, segítőkészség, precizitás
  • Kiváló kommunikációs és adminisztrációs készségek

Előnyt jelent

  • Nexon rendszer ismerete

Amit kínálunk

  • Versenyképes fizetés és juttatási csomag
  • Nemzetközi projektekben való részvétel
  • Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség egy dinamikusan növekvő vállalatnál

Jelentkezés módja

Jelentkezéskor csatolja friss Önéletrajzát!

JELENTKEZEM