Feladatok

Csatlakozz a Swiss Medical bővülő HR csapatához HR GENERALISTA szerepkörben!


Az alábbi feladatok várnak rád:
  • A munkaviszony létesítések és megszűntetések koordinációja
  • E2E Toborzás koordinációja (a hirdetési profil megalkotásától- a szerződéskötésig)
  • Onboarding folyamatok koordinációja
  • Kapcsolatépítés és kapcsolattartás a diákszövetkezetekkel
  • Karriernapok megszervezése, azokon való aktív részvétel
  • Megbízási szerződések, munkaszerződések, munkaköri leírások, tájékoztatók készítése
  • HR folyamatok, rendszerek hatékony működtetése, javaslattétel azok fejlesztésére és a fejlesztésben való aktív közreműködés
  • HR szakmai szoftverek supervisor szintű/kulcsfelhasználói működtetése
  • Riportok, létszám statisztikák, kimutatások készítése
  • Belső kommunikáció működtetése a társosztályokkal
  • HR szakmai támogatás nyújtása a vezetők számára
  • Dolgozói elégedettségvizsgálat és teljesítményértékelés folyamatok aktív támogatása
  • Belső képzések szervezésében való részvétel
  • HR vezető napi munkájának-, és a HR-t érintő napi feladatok támogatása

Elvárások

Számunkra fontos:
  • Felsőfokú végzettség, preferáltan HR/gazdasági területen
  • 2-4 év HR területen szerzett tapasztalat
  • Kiemelkedő kommunikációs, szervező és problémamegoldó képesség
  • Megbízható, felelősségteljes és önálló munkavégzés
  • Nyitott, barátságos, pozitív attitűd, proaktív személyiség

Amit kínálunk

Mit kínálunk neked mi?

  • Versenyképes jövedelmet, stabil munkahelyet, hosszútávú munkalehetőséget
  • Egy lelkes és lendületes csapatot, kedves és segítőkész vezetőséget, ahol mindig számíthatsz a kollegáidra
  • Szakmai és egyéni fejlődési lehetőségeket egy stabil, folyamatosan növekvő cégnél
  • Magán-egészségügyi cég révén vigyázunk az egészségedre! Számos szakorvosi ellátást és éves szűrővizsgálatot biztosítunk számodra! 

Munkavégzés helye:
  • Budapest XII. kerület (hibrid)

Munkahelyi extrák

  • Orvosi felügyelet
  • Céges rendezvények

JELENTKEZEM