Feladatok

  • munkaügyi adminisztrációs feladatok ellátása;
  • toborzás és kiválasztási folyamat működtetése;
  • szervezeti változásokkal összefüggő HR feladatok koordinálása;
  • teljesítmény-menedzsment, célkitűzési folyamat működtetésével összefüggő koordináció;
  • részvétel aktuális HR projektekben;
  • vezetők és munkavállalók teljes körű támogatása;
  • adatszolgáltatás, ad hoc riportok készítése;
  • közreműködés szabályzatok véleményezésében, kiadásában, kezelésében;
  • a munkaügy feladatkörébe tartozó pénzügyi elszámolás adminisztrációjának támogatása;
  • HR - rel összefüggő tájékoztató anyagok készítése.

Elvárások

  • felsőfokú végzettség;
  • minimum 2 éves, lehetőleg pénzügyi szektorban szerzett HR generalista pozícióban szerzett tapasztalat;
  • alapszintű munkajogi ismeretek;
  • felhasználói szintű MS ismeretek (Excel, Word, Outlook);
  • angol nyelv társalgási szintű ismerete;
  • SAP HR modul ismerete előny;
  • önállóság, proaktivitás;
  • megbízhatóság, precizitás;
  • jó kommunikációs és problémamegoldó képesség, rugalmasság.

Előnyt jelent

HR képesítés.

Amit kínálunk

  • Modern irodai környezet;
  • Home Office lehetőség;
  • Céges laptop, telefon;
  • Cafeteria.

Céginformáció

Az OTP Faktoring Zrt. az OTP Bankcsoport 3. legnagyobb leányvállalata, egyben Magyarország egyik legjelentősebb követelésportfolióját kezelő cége.
 

Jelentkezés módja

Amennyiben a fenti álláslehetőség felkeltette érdeklődésedet, kérjük fizetési igényed megjelölésével küld el motivációs leveledet és szakmai önéletrajzodat!
 

JELENTKEZEM