HR rendszerben (HR Master) különböző modulok felügyelete, koordinációja, első számú „key user” adminisztrátorként, kapcsolattartás a HR Master üzemeltetőjével
HR- és munkaügyi riportok, prezentációk, kimutatások készítése, adatszolgáltatások összeállítása
Munkavállalói kérdések megválaszolása, tanácsadás
Jogszabályi változások nyomon követése
Cégcsoportra vonatkozó baleset- és életbiztosítás teljes körű ügyintézése
Auditokra való felkészülés támogatása munkaügyi szempontból
Munkaügyi adminisztráció a belépéstől a kilépésig, személyügyi változásokkal kapcsolatos ügyek kezelése
Kiszervezett bérszámfejtés támogatása, ellenőrzése, bérelszámoláshoz kapcsolódó dokumentumok teljes körű kezelése
Társterületekkel való kapcsolattartás
Egyéb HR projektekben való részvétel
Elvárások
Rád van szükségünk, ha:
Felsőfokú szakirányú végzettséggel rendelkezel
Van tapasztalatod HR területen termelő cégnél, gyártó környezetben
Munkaügyi és TB ismeretekkel rendelkezel
Dolgoztál már HR adminisztrációs rendszerekkel és otthonosan mozogsz a kezelésükben
Stabil munkalehetőség egy folyamatosan fejlődő, többgenerációs családi tulajdonú vállalatnál
Változatos feladatok, szakmai fejlődési lehetőség
Versenyképes fizetés
SZÉP Kártya juttatás
Jelenléti bónusz
Munkába járás támogatás 30,-Ft/km
Élet- és baleset biztosítás
Munkahelyi extrák
Zuhanyzási lehetőség
Kerékpártároló
Parkoló
Ingyen kávé, üdítő
Céginformáció
A BFB plus Kft. egy nemzetközileg elismert belga tulajdonban lévő, kisállateledel-gyártással és forgalmazással foglalkozó vállalatcsoport tagja, melynek Csévharaszton (Budapesttől 40 km-re délkeleti irányban) működik telephelye.
Jelentkezés módja
A „Jelentkezem” gombra kattintás után kérjük csatolja magyar nyelvű fényképes önéletrajzát.