Feladatok

  • klasszikus operatív HR generalista feladatok 
  • kapcsolattartás az operációval és a társosztályokkal
  • havi bérszámfejtés előkészítése, adatok továbbítása a bérszámfejtésnek, ebből jelentések készítése
  • munkavállalók ki- és beléptetésével kapcsolatos adminisztráció
  • controlling tevékenység támogatása
  • HR nyilvántartások vezetése és ezekből jelentések készítése
  • igazolások kiállítása, kapcsolattartás állami, végrehajtó szervekkel
  • HR folyamatok működtetése, HR system kezelése
  • kapcsolattartás a külföldi központtal
  • HR fogadóórák tartása

Elvárások

- kommunikációképes  angol nyelvtudás,
- 5 év hasonló területen szerzett tapasztalat,
- Hr szemlélet és lelkiismeretes munkavégzés,
- megbízhatóság, pontosság, precizitás

 

Előnyt jelent

- logisztikában szerzett tapasztalat

Amit kínálunk

- biztos, stabil munkahely,
- kialakult, átlátható HR folyamatok
- dolgozói élet- és egészségbiztosítás,
- dolgozói vásárlási kedvezmények,
- fejlődési lehetőség, képzések

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények
  • Céges busz
  • Parkoló
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

A CEVA-nál mi hiszünk abban, hogy a logisztika egy emberközeli vállalkozás, ezért teremtjük meg a bizalmi környezetet és csapatszellemet  - ösztönözzük a kezdeményezéseket és bátorítjuk tehetséges kollégáinkat a karrierjük fejlesztésére. Az ellátási lánc szakértői vagyunk, ez mindennapi életünk része, együtt lélegzünk vele. Szolgáltatások széles skáláját kínáljuk: a szerződéses logisztika, a légi, a tengeri és a közúti szállítmányozás területén 78 000 kollégák dolgozik 160 országban. A CEVA-nál mi szenvedéllyel végezzük a munkánkat, így teremtjük meg azokat az értékeket, amelyeket ügyfeleinknek nyújtunk.
Van bátorságod velünk együtt fejlődni?

JELENTKEZEM