A Delego Kft Magyarország egyik meghatározó munkaerő-kölcsönző vállalataként teljes körű HR szolgáltatást nyújt partnerei és az álláskeresők részére.Amennyiben hirdetésünk felkeltette az érdeklődésedet, kérjük töltsd ki a hirdetés alján található JELENTKEZÉS űrlapot.
Közv.. eng. sz.: 680-3/2012-0900
HR generalista csapat erősítése és támogatása
Feladatok:
- HR területen lévő projektekben való aktív részvétel, HR rendszer kezelésével
- Munkatársak támogatása az adminisztratív munkákban (vezetők, adminisztrátorok)
- Saját és kölcsönzött munkavállalókat érintő munkaügyi feladatok ellátása:
-
Munkaszerződések és – módosítások előkészítése, aláírásuk intézése
-
Beléptetési és kiléptetési folyamatok teljeskörű lebonyolítása
-
Áthelyezések, kinevezések előkészítése
- Teljesítmény-értékelés koordinálása, az értékelés lebonyolításában a vezetők támogatása
- Fegyelmi ügyek koordinálása
- Teljesítés igazolások, számlák ellenőrzése, jóváhagyások beszerzése
- Egyéb adhoc feladatok elvégzése a HR osztályon
Elvárások
- Felsőfokú végzettség (HR vagy gazdasági területen)
- Magabiztos Ms Office ismeret
- Angol nyelvtudás (Jellemzően írásban, de szóban se ijedj meg ha kommunikálnod kell!)
- A munkakörre történő kiválasztásnál, a végzettség és az esetleges szakmai tapasztalat mellett a legfontosabb szempont a jelölt hozzáállása és személyisége:
- Az ideális pályázó magabiztos, határozott személyiség, de mindemellett képes az empátiára is kommunikációja során
- Problémamegoldó gondolkodásmód jellemzi
- Adminisztrációja során kritikusan ügyel a pontosságra, precizitásra
- Kifejezetten vonzza, ha egyszerre több feladatban kell helyt állnia
- Munkáját projekt-, feladatszemlélettel végzi, képes a rá bízott feladatköröket átfogóan ellátni, a felmerülő problémákat priorizálni és önállóan megoldani
- Szorgalma és terhelhetőségénél fogva kifejezetten keresi a megoldandó feladatokat
- Tud mind csapatban, mind önállóan dolgozni
Amit kínálunk
Szeretsz emberekkel foglalkozni és megoldani a problémájukat? Jól kiigazodsz az excel táblázatokban, az adminisztráció és az angol nyelv sem okoz gondot? Szereted, ha minden felmerülő ügyben részt vállalhatsz és motivál, ha a megoldásokban aktív szerephez jutsz?
Akár rendelkezel hasonló jellegű tapasztalattal, akár csak proaktív és tanulni vágyó pályakezdő vagy, nálunk megkapod a lehetőséget a tanulásra és fejlődésre!
Amennyiben a fentiekben magadra ismertél àEZ A MUNKA NEKED SZÓL! JELENTKEZZ!
- FIX alapbér, melyet a tapasztalatoddal arányosan alakítunk
- Alapbéren felüli juttatások:
- Cafeteria: br. 480.000 Ft/év
- Bónusz: 160% - két részletben kerül kifizetésre
- Alapbéred 60%-a júniusi béreddel egyösszegben.
- Alapbéred 100%-a decemberben, 13. havi fizetésként.
- Bejárás támogatás (35 Ft/km akrányban)
- Irodai munkarend, törzsidővel (8 órás munka, 9:00-15:00 közötti törzsidővel)
- Hosszú távú munkalehetőség egy stabil hátterű cégnél
- Fejlődési lehetőség
- Nyelvtanulási támogatás
- Modern, jól felszerelt irodai környezet
Munkavégzés helye