A Delego Kft Magyarország egyik meghatározó munkaerő-kölcsönző vállalataként teljes körű HR szolgáltatást nyújt partnerei és az álláskeresők részére.Amennyiben hirdetésünk felkeltette az érdeklődésedet, kérjük töltsd ki a hirdetés alján található JELENTKEZÉS űrlapot.

Közv.. eng. sz.: 680-3/2012-0900

 

HR generalista csapat erősítése és támogatása

 

Feladatok:

  • HR területen lévő projektekben való aktív részvétel, HR rendszer kezelésével
  • Munkatársak támogatása az adminisztratív munkákban (vezetők, adminisztrátorok)
  • Saját és kölcsönzött munkavállalókat érintő munkaügyi feladatok ellátása:
  • Munkaszerződések és – módosítások előkészítése, aláírásuk intézése

  • Beléptetési és kiléptetési folyamatok teljeskörű lebonyolítása

  • Áthelyezések, kinevezések előkészítése

  • Teljesítmény-értékelés koordinálása, az értékelés lebonyolításában a vezetők támogatása
  • Fegyelmi ügyek koordinálása
  • Teljesítés igazolások, számlák ellenőrzése, jóváhagyások beszerzése
  • Egyéb adhoc feladatok elvégzése a HR osztályon

Elvárások

  • Felsőfokú végzettség (HR vagy gazdasági területen)
  • Magabiztos Ms Office ismeret
  • Angol nyelvtudás (Jellemzően írásban, de szóban se ijedj meg ha kommunikálnod kell!)
  • A munkakörre történő kiválasztásnál, a végzettség és az esetleges szakmai tapasztalat mellett a legfontosabb szempont a jelölt hozzáállása és személyisége:
  • Az ideális pályázó magabiztos, határozott személyiség, de mindemellett képes az empátiára is kommunikációja során
  • Problémamegoldó gondolkodásmód jellemzi
  • Adminisztrációja során kritikusan ügyel a pontosságra, precizitásra
  • Kifejezetten vonzza, ha egyszerre több feladatban kell helyt állnia
  • Munkáját projekt-, feladatszemlélettel végzi, képes a rá bízott feladatköröket átfogóan ellátni, a felmerülő problémákat priorizálni és önállóan megoldani
  • Szorgalma és terhelhetőségénél fogva kifejezetten keresi a megoldandó feladatokat
  • Tud mind csapatban, mind önállóan dolgozni

Amit kínálunk

 

Szeretsz emberekkel foglalkozni és megoldani a problémájukat? Jól kiigazodsz az excel táblázatokban, az adminisztráció és az angol nyelv sem okoz gondot? Szereted, ha minden felmerülő ügyben részt vállalhatsz és motivál, ha a megoldásokban aktív szerephez jutsz?

Akár rendelkezel hasonló jellegű tapasztalattal, akár csak proaktív és tanulni vágyó pályakezdő vagy, nálunk megkapod a lehetőséget a tanulásra és fejlődésre! 

Amennyiben a fentiekben magadra ismertél àEZ A MUNKA NEKED SZÓL! JELENTKEZZ!

 

 

  • FIX alapbér, melyet a tapasztalatoddal arányosan alakítunk
  • Alapbéren felüli juttatások:
  • Cafeteria: br. 480.000 Ft/év
  • Bónusz: 160% - két részletben kerül kifizetésre
  • Alapbéred 60%-a júniusi béreddel egyösszegben.
  • Alapbéred 100%-a decemberben, 13. havi fizetésként.
  • Bejárás támogatás (35 Ft/km akrányban)
  • Irodai munkarend, törzsidővel (8 órás munka, 9:00-15:00 közötti törzsidővel)
  • Hosszú távú munkalehetőség egy stabil hátterű cégnél
  • Fejlődési lehetőség
  • Nyelvtanulási támogatás
  • Modern, jól felszerelt irodai környezet

 

Munkavégzés helye

Nyergesújfalu

JELENTKEZEM