Az alábbi feladatok várnak Rád:

  • HR adminisztrációs feladatok ellátása, dokumentumok kezelése és rendszerezése
  • Toborzási és kiválasztási folyamat támogatása: álláshirdetések elkészítése és közzététele, jelöltek telefonos előszűrése, interjúk szervezése
  • Új munkavállalók beilleszkedésének támogatása, belépési folyamatok koordinálása, tájékoztatás és belépési dokumentumok előkészítése
  • Kollégákkal, gyakornokokkal való kapcsolattartás, felmerülő kérdéseikben való szakmai támogatás
  • HR nyilvántartó rendszer kezelése (HR Master) napi szinten
  • Társosztályokkal való együttműködés és a HR generalista napi szintű támogatása

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • HR szakirányú végzettség és legalább 1 éves releváns szakmai tapasztalat akár gyakornoki státuszban
  • MS Office magabiztos használata (Word, Excel, Power Point)
  • Jó kommunikációs képesség szóban és írásban
  • Proaktív, precíz és önálló munkavégzés
  • Megoldásorientált szemlélet, gyakorlatias gondolkodás
  • Empatikus, nyitott személyiség
  • Kiváló csapatjátékos

Megbízónk az alábbi juttatási csomaggal várja:

  • Dinamikus HR szakmai fejlődési lehetőség a HR generalista mentor segítségével
  • Hosszútávú munkalehetőség, alkalmazotti jogviszonyban Magyarország piacvezető épületautomatika cégénél
  • Pozícióhoz illeszkedő bérezés
  • Hangulatos irodai környezet
  • Laptop, mobiltelefon magáncélú használatra is

Munkavégzés pontos helye:

  • 1036 Budapest, Bécsi út 85.

Munkaidő:

  • Teljes, 8 órás munkaidő (8.00-16.30)

Ha úgy érzed, rendelkezel ezekkel a tulajdonságokkal és szeretnél csatlakozni egy remek csapathoz, jelentkezz frissített önéletrajzoddal az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!

JELENTKEZEM