Magyarország piacvezető gumiabroncs gyártója dinimikusan növekvő csapatába, HR asszisztens kollégát keres, budapesti 11. kerületi irodájába.

HR asszisztens

Feladatok

  • Munkaidőnyilvántartó szoftver menedzselése
  • Szoros együttműködés a kiszervezett bérszámfejtéssel
  • Belépő és kilépő munkavállalóval kapcsolatos adminisztratív feladatok
  • Cafeteria működtetése
  • Éves értékelés támogatása
  • Belső képzések felügyelete
  • Alkalmazotti munkaeszközökhöz kapcsolódó adminisztráció
  • Rendszeres és eseti riportok készítése
  • Iroda zavartalan működésének a biztosítása
  • Irodaszer rendelés, üzemanyag kártyához kapcsolódó ügyintézés

Követelmények

  • Felsőfokú végzettség
  • Minimum középfokú angol nyelvtudás
  • Microsoft Office magabiztos ismerete
  • Előnyt jelent az SAP ismerete
  • Dinamikus, agilis személyiség

Amit kínálunk

  • Komplex munkakör, felelősségteljes, önálló, sokrétű, változatos feladatok
  • Családias, támogató légkör
  • Modern irodai környezet, jól megközelíthető lokációban

Munkavégzés helye

Budapest

Cégnév: Randstad Hungary Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK
HR asszisztens Pest megye

, munkaerő-igények egyeztetése a vezetőkkel,toborzási projektek megvalósítása, kiválasztási folyamatok aktív támogatása,utánpótlásnevelés rendszerének ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
Diák HR asszisztens Zala megye

Toborzók munkájának segítése és támogatása, toborzás-kiválasztási folyamat támogatása Belső és külső adatbázisok szűrése, bizonyos esetekben ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE