Az alábbi feladatok várnak Rád:
-
HR adminisztrációs feladatok ellátása, dokumentumok kezelése és rendszerezése
-
Toborzási és kiválasztási folyamat támogatása: álláshirdetések elkészítése és közzététele, jelöltek telefonos előszűrése, interjúk szervezése
-
Új munkavállalók beilleszkedésének támogatása, belépési folyamatok koordinálása, tájékoztatás és belépési dokumentumok előkészítése
-
Kollégákkal, gyakornokokkal való kapcsolattartás, felmerülő kérdéseikben való szakmai támogatás
-
HR nyilvántartó rendszer kezelése (HR Master) napi szinten
-
Társosztályokkal való együttműködés és a HR generalista napi szintű támogatása
Az álláshoz tartozó elvárások:
-
HR szakirányú végzettség és legalább 1 éves releváns szakmai tapasztalat akár gyakornoki státuszban
-
MS Office magabiztos használata (Word, Excel, Power Point)
-
Jó kommunikációs képesség szóban és írásban
-
Proaktív, precíz és önálló munkavégzés
-
Megoldásorientált szemlélet, gyakorlatias gondolkodás
-
Empatikus, nyitott személyiség
-
Kiváló csapatjátékos
Megbízónk az alábbi juttatási csomaggal várja:
-
Dinamikus HR szakmai fejlődési lehetőség a HR generalista mentor segítségével
-
Hosszútávú munkalehetőség, alkalmazotti jogviszonyban Magyarország piacvezető épületautomatika cégénél
-
Pozícióhoz illeszkedő bérezés
-
Hangulatos irodai környezet
-
Laptop, mobiltelefon magáncélú használatra is
Munkavégzés pontos helye:
-
1036 Budapest, Bécsi út 85.
Munkaidő:
-
Teljes, 8 órás munkaidő (8.00-16.30)
Ha úgy érzed, rendelkezel ezekkel a tulajdonságokkal és szeretnél csatlakozni egy remek csapathoz, jelentkezz frissített önéletrajzoddal az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!