Szeretnél az ország egyik legismertebb és legnagyobb, illetve nemzetközileg is elismert Múzeumában dolgozni? Dolgoztál már HR adminisztrációban és érdekel a terület? Ha igen, csatlakozz hozzánk a Szépművészeti Múzeumban!

 

A Szépművészeti Múzeum

Gazdasági Osztálya

pályázatot hirdet

HR adminisztrátor

munkakörre

határozatlan idejű, teljes munkaidős munkajogviszony

TÉGED KERESÜNK, HA:

  • Rendelkezel legalább középfokú iskolai végzettséggel és szakirányú szakképzettséggel
  • Minimum 2 évet dolgoztál már HR, illetve – előnyt jelentően – bérügyi adminisztrációs területen
  • Érdekel a szakma, naprakész ismereteid vannak a területen és nyomon követed a változásokat
  • Nem megterhelő számodra a monoton munkavégzés a jelentős számú bér- és munkaügyi dokumentum adminisztrálása és ellenőrzése miatt
  • Szeretsz rendet tartani a nyilvántartásokban, figyelsz a részletekre és betartod a határidőket, egyben türelmes vagy
  • Szeretsz önállóan és a csapatban is dolgozni, továbbá együttműködő vagy és jó a kommunikációs készséged; A csapatban segítjük egymást, hiszen közös a cél, az összetartás pedig erősít
  • Az MsOffice programokat felhasználói szinten és ügyesen kezeled (kiemelten Excel, Word)

MIK LESZNEK A FELADATAID?

  • A bér-és munkaügyi vonatkozású iratok telephelyek közötti mozgásának felügyelete annak teljes adminisztrációjával
  • A munkaidő-nyilvántartások érkeztetése, formai és tartalmi ellenőrzése, majd a bizonylatok bérszámfejtésre és nyilvántartásba vételre történő továbbítása
  • A feladataid érintő kérdések megválaszolása (személyesen, telefonon és elektronikus úton), segítségnyújtás és kapcsolattartás az Intézményben dolgozókkal, valamint a külsős partnerekkel
  • A bér-és munkaügyi nyilatkozatok és dokumentumok aláíratása, ennek nyomon követése
  • A személyügyi dokumentáció pontos kezelése, nyilvántartása
  • A dokumentumok iktatása, lefűzése, rendszerezése, elektronikus nyilvántartása

 

MUNKAVÉGZÉS HELYE:

  • 1068 Budapest, Benczúr utca 47. (Hősök terétől 5 percre gyalog)

AMIT KÍNÁLUNK:

  • kiemelt kulturális intézményben való munkavégzés
  • kiszámítható jövedelem, stabil munkahely, támogató légkör
  • a munkavégzés helye Budapest szívében található, így könnyen megközelíthető
  • szép munkakörnyezet
  • havi Budapest-bérlet a helyi közlekedés megkönnyítésére
  • közigazgatási határon kívülről történő munkába járás támogatása
  • szakmai továbbképzés
  • a Szépművészeti Múzeum és tagintézményei kiállításainak megtekintése, a megtekintéshez kedvezmények családtagok részére is

A PÁLYÁZAT RÉSZEKÉNT BENYÚJTANDÓ IRATOK, IGAZOLÁSOK:

Magyar nyelvű szakmai önéletrajz. Bruttó bérigény megjelölése. Nyilatkozat arról, hogy a pályázó a pályázati eljárással összefüggésben hozzájárul adatai megismeréséhez.

Állás, munka területe(i):

  • HR, Munkaügy
  • Bérszámfejtés, TB ügyintézés
  • HR adminisztráció

JELENTKEZÉS MÓDJA:

Elektronikus úton MÜ/7-12/202/211 Munkaügy részére a "Jelentkezem" gombra kattintva.

Cégnév: SZÉPMŰVÉSZETI MÚZEUM
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK