Feladatok:
•HR Business Partner munkájának adminisztratív jellegű támogatása
• Személyi anyagok napra készen tartása
•Munkaidő nyilvántartással, távollétekkel kapcsolatos feladatok
•Jelölt előszűrés, interjúszervezés, részvételi lehetőség interjúkon
•Szervezeti diagrammok készítése
•Munkaköri leírások módosítása
• Kapcsolattartás a bérszámfejtéssel, egyéb HR szolgáltatókkal
• HR projektekben való részvétel
• HR területhez kapcsolódó riportok és kimutatások készítése (Excel, PPT)
•Teljes, HR folyamatokba való betekintés
•Költségelszámolások adminisztrációja
•Kapcsolattartás a társosztályokkal és a munkavállalókkal
•Autóflotta adminisztrációjához kapcsolódó feladatok
•Társosztályok adminisztrációs munkájának ad hoc segítése
Elvárások:
• Folyamatban lévő HR szakon folytatott (legalább másodéves) felsőfokú tanulmányok (főiskola vagy egyetem)
• Aktív, nappali tagozatos hallgatói jogviszony még minimum 1 évig
• MS Office ismerete
• Aktív kommunikációképes angol mind írásban, mind szóban
• Adminisztratív munkakörben szerzett tapasztalat
• Hétköznaponként heti 16-20 óra vállalása
Amit kínálunk:
Bérezés:
2000 Ft/óra
Állás, munka területe(i):
- Jog, Jogi tanácsadás
- Jogi gyakornok
Jelentkezés módja:
Kérjük, pályázatát a jelentkezem gombra kattintva küldje el.