CRM Koordinátor@Praktiker Kft. Állás leírása: A Praktiker az egyik legismertebb, komoly hagyományokkal rendelkező barkácsáruház. A magyar barkácspiac meghatározó, országos hálózattal rendelkező szereplője. 1998 óta van jelen hazánkban, 2016 óta a Wallis Csoport tagjaként százszázalékos magyar tulajdonban, stabil pénzügyi háttérrel, évről évre meghatározó piaci részesedéssel. A vállalat 23 áruházat, valamint egy kiemelkedő márkaismertséggel és forgalommal rendelkező online shopot működtet Magyarországon. Üzleteinek összterülete országszerte nagyságrendileg 130 ezer négyzetméter, munkatársainak száma közel 1,5 ezer fő. Fontosnak tartja, hogy gyors és személyre szabott választ adjon az otthonokkal kapcsolatos igényekre. Szakmai ismeretek: 1-2 év releváns szakmai tapasztalattal rendelkezel (*****), Kiemelten érdeklődsz a marketing CRM területe iránt (*****), MS Office és grafikai programok használata nem okoz problémát (*****), Kereskedelmi szektorban szerzett tapasztalat (*) Kompetenciák: Szívesen működsz együtt más területekkel, és természetes számodra a gördülékeny, napi szintű kapcsolattartás, Önállóan is magabiztosan viszed a feladataidat, szereted a pontosságot, precizitást, és nem ijedsz meg a riportok / adatelemzés logikájától, Élvezed, hogy kreatív is lehetsz (szöveg, üzenetek), de közben tudsz fókuszáltan koncentrálni és végigvinni folyamatokat, Szeretsz tanulni, fejlődni és proaktívan jössz új ötletekkel a támogató csapatod körében Végzettség: Marketing és Kereskedelem(Bármilyen fokú diploma)), Közgazdaság(Bármilyen fokú diploma)), Kommunikáció- és médiatudomány(Bármilyen fokú diploma)) Nyelvtudás: Angol(Társalgási szint)) Feladatok: A törzsvásárlói programhoz kapcsolódó kampányok tervezése, szerevezése és éltetése, Hírlevél-kampányok tervezése, készítése, üzenetek és promóciós szövegek megírása, Push üzenetek és applikációs kommunikáció menedzselése, külön fókusz a törzsvásárlókra, A kampányok elemzése, kiértékelése, Szegmentáció, célcsoport-képzés, Törzsvásárlói bázis növelése és profitabilitásuk javítása célzott kampányokkal, Adatbázisépítés: feliratkozói kampányok egyeztetése, EDM-ek kiküldése, eredmények elemzése, Heti / havi riportok készítése marketing és kereskedelmi KPI-okra, Napi kapcsolattartás partnercégekkel, promóciós szövegírás A cégről Termékünkről: Barkácsáruházlánc A Praktiker a barkácsáruházak ???? egyik legmeghatározóbb márkája ????, amely hosszú múlttal és tapasztalattal rendelkezik. Az elmúlt évtizedek alatt a Praktiker neve egybeforrt a barkácsolással és az otthonszépítéssel. ???? Valamennyien abban hiszünk, hogy az emberek többsége szereti maga körül a rendezettséget és szívesen tesz azért, hogy környezete épüljön, szépüljön. Missziónk: A Praktiker immár 25 éve létezik a barkácsolni vágyók, mesteremberek vagy csak érdeklődők számára egyaránt. A Praktiker családban fontos a megbecsülés, büszkeség és a hovatartozás. Közös sikereinket együtt tudjuk csak elérni, és egy ilyen családdal minden része élvezetes. Mi szeretnénk lenni Magyarország legszerethetőbb barkácsáruháza kívülről, illetve belülről egyaránt!????????

JELENTKEZEM