Prohuman állás

 

Feladatok:

  • Munkavállalók személyügyi anyagainak pontos kezelése
  • Munkaviszonnyal kapcsolatos adminisztráció határidőre történő elkészítése
  • Bérszámfejtés előkészítése, hozzá kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása
  • Szoros együttműködés a társosztályokkal
  • Napi kapcsolattartás a partnerekkel és munkavállalókkal telefonon, e-mailben és személyesen

Elvárások:

  • Minimum középfokú végzettség
  • B kategóriás jogosítvány
  • Kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készség
  • Proaktív, dinamikus személyiség
  • Jó problémamegoldó készség
  • Munkaügyi feladatok ellátásában szerzett tapasztalat
  • MS Office alapos ismerete (különös tekintettel Excel)

Amit kínálunk:

  • Magyarország első számú HR szolgáltató cége általi stabilitás, infrastruktúra és szakmai know-how
  • Komplex juttatási csomag (alapbér, teljesítmény alapú ösztönző, cafeteria, belső képzések)
  • Mobiltelefon, laptop
  • Nyitott, fiatalos vállalati légkör
Cégnév: Prohuman Kft.
Jelentkezés online: job94651.ap@prohumanallas.hu
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK
HR ügyintéző Pest megye

Legyél csapatunk mozgatórugója! Ha szeretsz emberekkel dolgozni, könnyen teremtesz kapcsolatot és számodra nincs lehetetlen, akkor mi Téged keresünk! ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
HR specialista Győr-Moson-Sopron megye

Toborzási és kiválasztási feladatok (szellemi és fizikai pozíciókra egyaránt) Kiválasztási csatornák és hirdetések kezelése Pályázati anyagok ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE