Feladataid lesznek:
  • A Payroll teljes körű támogatása ügyfél és munkavállalói igényeknek megfelelő magas szintű szolgáltatás biztosításában
  • Bérügyi adminisztráció, számfejtéshez szükséges anyagok összegyűjtése, előkészítése és iktatása
  • Adatok pontos rögzítése, nyilvántartása
  • Bérszámfejtőkkel való szoros együttműködés
  • Jelenléti ívekkel kapcsolatos ügyintézés
  • Cafeteria kezelése
  • Szervezetkarbantartás (Nexonban)
  • Kölcsönzött munkavállalókkal való kapcsolattartás (fogadóórák tartása)
  • Kölcsönzött munkavállalók juttatásainak nyomon követése
  • Egyéb ad-hoc back office-t érintő szervezési, illetve adminisztratív feladatok ellátása
Te vagy az ideális jelölt, ha:
  • Bérszámfejtés területen OKJ képesítéssel rendelkezel
  • Munkádat pontosan, precízen végzed
  • Képes vagy rendszerben látni a munkádat meghatározó szabályokat
  • Kommunikációs készséged kiemelkedő
  • Ügyfélszolgálati területen is szereztél már tapasztalatot
  • Rendelkezel olyan HR ismeretekkel, amikre építve nálunk elindulhatsz a payroll szakértővé válás útján
  • középfokú angol nyelvtudásod írásban és szóban is aktívan használod

Előnyként értékeljük, ha:
  • egy-két éves releváns szakmai tapasztalattal rendelkezel
  • ismered a Nexont
Érdemes csatlakoznod hozzánk, mert nálunk:
  • értékes és izgalmas szakmai tapasztalatot szerezhetsz
  • hosszútávú karrier lehetőség vár rád egy nemzetközi vállalatnál
  • a csapat közvetlen és fiatalos
  • központi elhelyezkedésű, stílusos munkakörnyezetben dolgozunk
Budapest
Online regisztrációs lap kitöltése és önéletrajz feltöltése a Randstad honlapján
Hajnalka Sziebert
HASONLÓ ÁLLÁSOK
Bérszámfejtő Piliscsaba

Teljes körű bérszámfejtés Munkavállalók be- és kijelentése az adóhatóság felé Munkaügyi nyilvántartások készítése, naprakészen tartása Munkáltatói ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE