A ShiwaForce.com Zrt

Back Office & HR Coordinator

(kód: SF2104/BO)

munkakörbe munkatársat keres

 

A ShiwaForce.com digitális termékeket és megoldásokat szállító, két évtizedes nagyvállalati ügyféltapasztalattal rendelkező, folyamatosan növekvő 130 fős, agilis magyar cég.

 

Ha érdekel a digitális és IT világ, emellett van gyakorlatod pénzügy és munkaügy terén, és szeretnél egy elismert, innovatív csapat tagja lenni;
ha egy olyan céget keresel, ahol elismerik a munkádat, és lehetőséget kapsz új területek megismerésére, csatlakozz agilis csapatunkhoz!

Feladatod:

  • Pénzügyi, számlázási és back office folyamatok támogatása
  • Kapcsolattartás a könyveléssel és bérszámfejtéssel, hónap zárások előkészítése
  • HR és munkaügyi adminisztráció: szabadság és cafeteria nyilvántartások, be- és kiléptetések, betegszabadságok ügyintézése, egyéb HR adminisztráció
  • Beszállítókkal való kapcsolattartás, beszerzések lebonyolítása
  • Az iroda gördülékeny, zavartalan működésében való részvétel
  • A vezetők mindennapi munkájának segítése, támogatása
  • Kimenő és bejövő posta kezelése, iktatása
  • Egyéb adminisztratív és napi ad hoc feladatok ellátása

Elvárásaink:

  • Back office munkakörben szerzett 2-3 éves tapasztalat
  • Pénzügyi vagy gazdasági felsőfokú végzettség
  • MS Office magabiztos felhasználói szintű ismerete: Excel, Word
  • Pénzügyi, munkaügyi ismeretek
  • Önálló munkavégzésre való alkalmasság, precizitás
  • Alkalmazkodó, megbízható és rugalmas személyiség
  • SAP felhasználói szintű ismerete előnyt jelent

Amit kínálunk:

  • versenyképes jövedelem, prémium, cafeteria
  • modern munkakörnyezet
  • kiváló megközelíthetőségű iroda a Déli pályaudvarnál
  • nyitott, közvetlen, barátságos és innovatív munkahelyi légkör
  • véleményedre, javaslataidra nyitott vezetőség
  • korszerű fejlesztési módszertanok: scrum, kanban, lean, agilis eszközök
  • inspiráló szakmai közösség, rendszeres belső tanfolyamok
  • 1000 kötetes belső szakkönyvtár+Kindle

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Szakmai asszisztens
  • Adminisztráció vezető
  • Irodavezető

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Egyéb juttatások:

Mobiltelefon, Cafeteria, Szakmai tréningek, Nyelvtanulás támogatása

Munkavégzés helye:

1123 BUDAPEST, ALKOTÁS utca 17-19.

Jelentkezés:

Jelentkezni lehet a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.

Cégnév: ShiwaForce.com Zrt.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK
HR koordinátor Szabolcs-Szatmár-Bereg megye

Kapcsolattartás a partnercég területi vezetőivel Szerződéskötések, oktatások lebonyolítása Létszám szervezése és koordinálása A kiválasztási ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
Hr koordinátor Pest megye

Lokálisan első számú kontakt a HR folyamatok központosításával kapcsolatban felmerülő feladatok során HR adminisztráció pl. személyes adatok ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE