
A ShiwaForce.com Zrt
Back Office & HR Coordinator
(kód: SF2104/BO)
munkakörbe munkatársat keres
A ShiwaForce.com digitális termékeket és megoldásokat szállító, két évtizedes nagyvállalati ügyféltapasztalattal rendelkező, folyamatosan növekvő 130 fős, agilis magyar cég.
Ha érdekel a digitális és IT világ, emellett van gyakorlatod pénzügy és munkaügy terén, és szeretnél egy elismert, innovatív csapat tagja lenni;
ha egy olyan céget keresel, ahol elismerik a munkádat, és lehetőséget kapsz új területek megismerésére, csatlakozz agilis csapatunkhoz!
Feladatod:
- Pénzügyi, számlázási és back office folyamatok támogatása
- Kapcsolattartás a könyveléssel és bérszámfejtéssel, hónap zárások előkészítése
- HR és munkaügyi adminisztráció: szabadság és cafeteria nyilvántartások, be- és kiléptetések, betegszabadságok ügyintézése, egyéb HR adminisztráció
- Beszállítókkal való kapcsolattartás, beszerzések lebonyolítása
- Az iroda gördülékeny, zavartalan működésében való részvétel
- A vezetők mindennapi munkájának segítése, támogatása
- Kimenő és bejövő posta kezelése, iktatása
- Egyéb adminisztratív és napi ad hoc feladatok ellátása
Elvárásaink:
- Back office munkakörben szerzett 2-3 éves tapasztalat
- Pénzügyi vagy gazdasági felsőfokú végzettség
- MS Office magabiztos felhasználói szintű ismerete: Excel, Word
- Pénzügyi, munkaügyi ismeretek
- Önálló munkavégzésre való alkalmasság, precizitás
- Alkalmazkodó, megbízható és rugalmas személyiség
- SAP felhasználói szintű ismerete előnyt jelent
Amit kínálunk:
- versenyképes jövedelem, prémium, cafeteria
- modern munkakörnyezet
- kiváló megközelíthetőségű iroda a Déli pályaudvarnál
- nyitott, közvetlen, barátságos és innovatív munkahelyi légkör
- véleményedre, javaslataidra nyitott vezetőség
- korszerű fejlesztési módszertanok: scrum, kanban, lean, agilis eszközök
- inspiráló szakmai közösség, rendszeres belső tanfolyamok
- 1000 kötetes belső szakkönyvtár+Kindle
Állás, munka területe(i):
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Szakmai asszisztens
- Adminisztráció vezető
- Irodavezető
Szükséges tapasztalat:
- 1-3 év szakmai tapasztalat
Szükséges végzettség:
- Középiskola
Szükséges nyelvtudás:
- Nem igényel nyelvtudást
Foglalkoztatás jellege:
- Teljes munkaidő
Egyéb juttatások:
Mobiltelefon, Cafeteria, Szakmai tréningek, Nyelvtanulás támogatása
Munkavégzés helye:
1123 BUDAPEST, ALKOTÁS utca 17-19.
Jelentkezés:
Jelentkezni lehet a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.