Feladatok:
Az Adminisztratív asszisztens feladata az irodai működés hatékony támogatása adminisztratív és ügyviteli tevékenységeken keresztül. A munkakör magában foglalja a dokumentáció kezelését, időpontok egyeztetését, kommunikációs feladatok ellátását, valamint a különböző szervezeti egységek adminisztratív támogatását.
-
Általános adminisztratív feladatok ellátása (dokumentumok előkészítése, adatrögzítés, iratkezelés)
-
Naptárak kezelése, megbeszélések szervezése, utazások koordinálása
-
Bejövő és kimenő kommunikáció kezelése (e-mailek, telefonhívások)
-
Riportok, prezentációk és üzleti dokumentumok készítése
-
Céges események, megbeszélések és tréningek szervezésének támogatása
-
Irodai eszközök és készletek nyilvántartása, az irodai működés zavartalanságának biztosítása
-
Beszerzési folyamatok és beszállítókkal való kapcsolattartás támogatása SAP rendszerben
-
A vállalati szabályzatok és adminisztratív eljárások betartásának biztosítása
-
Bizalmas és érzékeny adatok biztonságos kezelése
-
Vezetők és munkatársak adminisztratív támogatása szükség szerint
Az állás betöltéséhez szükséges:
Számukra fontos, hogy a jelentkezők ne csak szakmailag, hanem emberileg is illeszkedjenek a csapathoz. Nyitottságot, tanulási hajlandóságot és elkötelezettséget értékelnek.
-
Középfokú végzettség
-
Legalább 2 év szakmai tapasztalat asszisztensi munkakörben kereskedelmi vállalatnál
-
Magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban
-
Microsoft Office alkalmazások magabiztos használata (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
-
Beszerzési területen szerzett ismeretek
-
Kiváló szervezőkészség és jó multitasking képesség
-
Jó kommunikációs és együttműködési készség
-
Határozott fellépés beszállítók felé
-
Precíz, részletekre odafigyelő munkavégzés
-
Önálló munkavégzésre és párhuzamos feladatkezelésre való képesség
-
Bizalmas információk professzionális kezelése
Amit partnerünk kínál Számodra:
-
Versenyképes javadalmazási csomag
-
Negyedéves bónusz teljesítmény alapján
-
Egészségügyi csomag
-
Kiváló munkakörnyezet
-
Stabil munkahely egy hosszú múltra visszatekintő, piacon elismert vállalatnál
-
Szakmai és karrierfejlődési lehetőség
Munkaidő: hétfőtől-péntekig napi 8 órában
Munkavégzés helye: Budapest, XIII. kerület
Jelentkezés módja:
Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat ANGOL nyelven az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Utána a válasz emailben kapott linken keresztül pályázatodnak véglegesítéséhez MINDENKÉPP jelentkezz be ügyfelünk munkavállalói adatbázisába!
Mi történik a jelentkezésed követően:
Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezésed, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.