Üzleti asszisztens@Helpers Hungary Kft Állás leírása: Az összeszokott "Üzleti folyamatok" csapatunkat fogod erősíteni, napjaid a szolgáltatásink kivitelezésével kapcsolatos adminisztrációval és asszisztenciával fognak telni. Nemzetközi ügyfélkörünknek köszönhetően nincs két egyforma ügy és munkanap sem. Szakmai ismeretek: Alapos, precíz munkavégzés (*****), Jó kommunikációs képesség (****) Kompetenciák: Proaktív, Nyitott, Megbízható, Csapajátékos Előny, ha... van tapasztalatod a CRM szoftverek kezelése terén., beszélt nyelveink portfólióját egyéb nyelvtudással is tudja bővíteni Az ideális jelentkező: Tárgyalóképes angol és magyar nyelven, Pályakezdő vagy 1-2 év tapasztalattal rendelkezik irodai adminisztráció vagy ügyfélkapcsolattartás terén, Jó kommunikátor, jól érzi magát nemzetközi ügyfelekkel és csapattal körülvéve , Szereti, ha egy napja mozgalmasan telik Végzettség: Egyéb(Érettségi)) Nyelvtudás: Magyar(Tárgyalóképes szint)) és, English(Tárgyalóképes szint)) Feladatok: Irodai adminisztratív feladatok ellátása; scannelés, fénymásolás, dokumentumok rendszerezése, lefűzés, Asszisztencia nyújtása a szenior kollégáknak, szükség esetén a közvetlen csapattagok helyettesítése, Ügyfélmegkeresésekre reagálás a kommunikációs alapelveink figyelembevételével és azok rögzítése CRM rendszerünkben., Cégalapítás szolgáltatásunkkal kapcsolatos dokumentumok előkészítése (meghatalmazások és nyomtatványok pontos kitöltése) és aktív részvétel a megalapított cégek egyéb regisztrációjával (BKIK, KSH) kapcsolatos adminisztrációban, Levéltovábbítási szolgáltatásunk adminisztrációjának elvégzése, a beérkező küldemények fordítása és a határidőknek megfelelő továbbítása az ügyfeleknek. A küldeményekkel kapcsolatos kapcsolattartás ügyfeleinkkel, felmerülő kérdéseik megválaszolása., Esetenként külföldi ügyfeleink segítése személyesen banki és hivatali ügyintézések során, Esetenként intézkedés és dokumentumok leadása és felvétele külső helyszínekről (OFFI és közjegyző) Technológiák, eszközök: Microsoft Office termékek, Microsoft Outlook, Salesforce (CRM), Monday.com • Önálló, felelősség teljes munkakörben dolgozhatsz. Kihívásokban nem lesz hiány, de szívesen megtanítunk az ügyfélkommunikáció fortélyaira és tapasztalt kollégáink végig segítségedre lesznek a betanulásod során. A világ minden tájáról érkező megkeresésekre reagálhatsz, így soha nem fogsz unatkozni. • Kellemes munkakörnyezetben, támogató, befogadó csapatban dolgozhatsz. Annak megfelelően, hogy mely területen szeretnéd magad fejleszteni, szenior kollégáink közül egy mentort is kapsz, akitől további támogatást kapsz a munkavégzéshez és akitől új készségeket sajátíthatsz el. Szakmai fejlődésedre és a karrierterved megvalósítására nagy hangsúlyt fektetünk, rendszeresen szervezünk tréningeket, melyeken részt tudsz venni. A cégről Termékünkről: Külföldi üzletembereknek segítünk Magyarországon céget alapítani, tartózkodási engedélyt szerezni, illetve az alapított céget üzemeltetni. Missziónk: Ahogy a nevünk is árulkodó, a Helpersnél mindenki elkötelezett, hogy segítsen másoknak elérni a céljaikat. A különböző országokból és különböző hátterű emberekkel való együttműködés lehetővé teszi, hogy kiaknázzuk egymás erősségeit, míg az új nézőpontok megértése segíthet az egyes helyzetekre a legmegfelelőbb megoldások kidolgozásában.
A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.