Tervező-elemző szakreferens

Pest megye

Feladatok

  • Részt vesz a NAV stratégiai irányítási rendszerének működtetésében és fejlesztésében.
  • Segíti a NAV szervezeti stratégiájának és az Intézményi Munkaterv előkészítését, követését, értékelését és felülvizsgálatát.
  • Közreműködik a NAV szakterületi stratégiáinak (pl. humán, informatikai) kidolgozásában, és biztosítja ezek összehangolását a szervezeti stratégiával.
  • Nyomon követi és értékeli a stratégiai dokumentumok végrehajtását, valamint kezeli és fejleszti a kapcsolódó információs rendszert.
  • Elemzi és értékeli a NAV működését befolyásoló külső és belső tényezőket, jogszabályokat, és követi a jó gyakorlatokat.
  • Részt vesz a stratégiai tervekhez kapcsolódó belső és külső kommunikációs feladatokban.
  • Igény szerint segít a változáskezelési javaslatok kidolgozásában.
  • Közreműködik a NAV adatvagyon-kezelési rendszerének kialakításában.
  • Támogatja a NAV kockázatkezelési rendszerének létrehozását és működtetését.

Elvárások

  • Magyar állampolgárság,
  • Cselekvőképesség,
  • Büntetlen előélet,
  • Állandó belföldi lakóhely,
  • A Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál rendszeresített pénzügyőri munkakörökről, a képesítési előírásokról, valamint a munkaköri pótlékokról szóló 21/2020. (XII.30.) PM rendelet 2. sz. melléklet 5. Tervezési, elemzési munkakörcsoport 5.1. pontjában meghatározott munkakörcsoportban előírt végzettség (felsőfokú végzettség),
  • NAV biztonsági ellenőrzés (a pályázat elnyerése után),
  • Megfelelés a jogszabályban meghatározott összeférhetetlenségi szabályoknak,
  • Előzetes munkaköri alkalmassági vizsgálat (a pályázat elnyerése után, de még a felvétel előtt),
  • Vagyonnyilatkozat-tétel,
  • Erős felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Windows, Word, Excel, PowerPoint),
  • Elemzőkészség,
  • Kezdeményezőkészség (kreativitás, innováció),
  • Lényeglátás,
  • Önállóság,
  • Problémamegoldó képesség,
  • Csapatmunka és csapatszellem,
  • Szorgalom, felelősségtudat,
  • Jó szóbeli és írásbeli kommunikációs készség,
  • Alkalmazkodás, rugalmasság.         

Előnyt jelent

  • Vezetési és menedzsment- (stratégiai, változás, minőség, humán, innováció, kontrolling) rendszerek ismerete, ezek területén szerezett tapasztalat,
  • Adatfeldolgozáshoz kapcsolódó informatikai rendszerek ismerete,
  • Adatvagyon-gazdálkodáshoz kapcsolódó szakmai ismeretek és tapasztalat,
  • Szakmai angol nyelvtudás,
  • MS Visio, MS Project szoftverek felhasználói szintű ismerete.

Amit kínálunk

  • Széleskörű alap- és továbbképzési lehetőségek, tréningek,
  • Minimum 25 nap szabadság (amely a szolgálatban eltöltött évek alapján folyamatosan növekszik),
  • Bónusz és béren kívüli juttatások: cafeteria, munkábajárási támogatás, éleslátást biztosító szemüveg vásárlásának támogatása,
  • Lehetőség szolgálati lakás igénybevételére,
  • Lehetőség lakáscélú munkáltatói kölcsön igénybevételére,
  • Egészségügyi szolgáltatások,
  • Kedvezményes üdülési lehetőség,
  • Aktív közösségi és kulturális élet.

 

Foglalkoztatás jellege:

  • Határozatlan idejű,
  • Teljes munkaidő.

 

Egyéb kiemelt információk:

  • Alkalmazotti jogviszony.

 

Illetmény:

Végzettségtől és tapasztalattól függően a Nemzeti Adó- és Vámhivatal személyi állományának jogállásáról szóló 2020. évi CXXX. törvény szerint.

 

Munkavégzés helye:

Nemzeti Adó- és Vámhivatal Központi Irányítás, Tervezési és Elemzési Főosztály

1054. Budapest Széchenyi u.2.

Jelentkezés módja

A pályázat benyújtásának módja:

Elektronikusan – maximum 3 MB terjedelemben – a NAV Központi Irányítása Humánpolitikai Főosztály részére a 'Jelentkezem' gombra kattintva.

A pályázathoz csatolandó:

  • Fényképes önéletrajz (a NAV Szj. tv. 9. számú melléklete szerinti adatkörrel, a korábbi munkaviszonyok, egyéb jogviszonyok időtartamának napra pontos megjelölésével (év, hónap, nap));
  • Iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvtudást igazoló okiratok másolata;
  • Motivációs levél, ami részletesen tartalmazza az eddigi szakmai feladatokat, életutat, valamint a bérigényt;
  • Nyilatkozat arról, hogy a pályázó hozzájárul a benyújtott önéletrajzában és mellékleteiben foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő, a NAV Észak-budapesti Adó- és Vámigazgatósága általi kezeléséhez;
  • Külön nyilatkozat, amennyiben hozzájárul ahhoz, hogy pályázati anyagát a pályázati eljárást követően a NAV a benyújtástól számított 12 hónapig vagy a nyilatkozat visszavonásáig megőrizze, majd az őrzési idő lejártát vagy a nyilatkozat visszavonását követően megsemmisítse.

 

Minden csatolandó dokumentumot egyszerre kell benyújtani, a NAV csak a hiánytalan és határidőig beérkezett pályázatot tekinti érvényesnek.

A pályázat benyújtásának határideje: 2024. december 20. 10 óra.

A pályázat elbírálásának várható időpontja: 2025. január 15.

 

A munkakör betöltésének legkorábbi időpontja: 2025. január 16.

 

A pályázat elbírálásának módja:

A formai és tartalmi feltételeknek megfelelő pályázatok közül a pályázati anyag és az esetleges személyes elbeszélgetés tapasztalatai alapján a munkáltatói jogkör gyakorlója dönt a pályázatokról, amelynek eredményéről a pályázók tájékoztatást kapnak.

JELENTKEZEM