Szolgáltatásaikat folyamatosan bővítik, hogy az egyre szigorúbb vevői követelményeknek eleget tegyenek, így nagy autóipari vállalatok beszállítójává váltak.
Hozzájuk keresünk új kollégát azonnali kezdési lehetőséggel az alábbi pozícióba:
Személyügyi referens
Főbb feladatok, munkák:
- Munkaidő beosztással/nyilvántartással kapcsolatos feladatok (munkaidő nyilvántartás elkészítése, hiányzások okainak felderítése, szabadságok nyomon követése),
- A cég munkavállalóinak teljes körű munkaügyi adminisztrációja (üzemorvosi vizsgálat, beléptetés, kiléptetés, táppénz igénylés),
- Hivatalos szervek (NAV, OEP, KSH, OIF) felé történő folyamatos és naprakész adminisztráció,
- Bérszámfejtés, bevallások elkészítése, kapcsolattartás a külsős könyvelő céggel,
- Kölcsönző cégekkel kapcsolattartás, valamint a kölcsönzött munkavállalók adminisztráció,
- Külföldi állampolgárságú (szerb, indiai, fülöp-szigeteki) munkavállalók teljes körű adminisztrációja (Konzulátus, OEP, NAV, Idegenrendészet),
- Tanulószerződéssel kapcsolatos ügyintézés,
- Egyéb, a munkavállalókat érintő napi feladatok ellátása (munkaruházat, előlegkérelem, munkáltatói igazolás),
- Munkásszállással kapcsolatos ügyek intézése (eszköz beszerzés, szervizelés, felújítás),
- Hirdetések készítése és megjelentetése különböző hirdetési portálokon,
- Önéletrajzok előszűrése, interjúszervezés, kiválasztás és az ehhez tartozó adminisztráció elvégzése,
- Céges rendezvények, csapatépítők szervezése.
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Középfokú végzettség,
- 1-3 éves HR adminisztrátorként szerzett tapasztalat,
- Kommunikációs szintű angol nyelvtudás,
- Számítógépes felhasználói ismeretek (Word, Excel),
- Jó kommunikációs készség,
- Jó problémamegoldó képesség,
- Önálló munkavégzésre való képesség,
- B kategóriás jogosítvány.
Amit kínálunk:
- Pozícióhoz illeszkedő bér,
- Bejárás támogatás,
- Hosszú távú munkalehetőség,
- Fiatalos csapat.
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- Munkaügyi és/vagy bérszámfejtési területen szerzett szakmai tapasztalat.
Állás, munka területe(i):
- HR, Munkaügy
- Bérszámfejtés, TB ügyintézés
- HR adminisztráció
- HR generalista, Specialista
Egyéb információ:
- Munkavégzés pontos helye: Székesfehérvár
- Munkaidő: Hétfőtől péntekig 07:30-16:00 óráig.
- Amennyiben álláslehetőségünk felkeltette érdeklődését, küldje el számunka magyar nyelvű önéletrajzát az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!