Feladatok

Téged keresünk, ha szeretnél egy dinamikusan fejlődő vállalatnál dolgozni és úgy érzed, hogy magabiztosan tudnád ellátni a munkaügyi területünkhöz tartozó feladatokat, illetve nyitott vagy a fejlődésre és innovációra is. Ha rendelkezel megfelelő szakmai ismeretekkel, felelősségteljesen végzed a munkádat, és szívesen részt vennél a munkaügyi folyamatok digitalizálásában és fejlesztésében, akkor nálunk a helyed, mi mindenben támogatni fogunk! 
 
  • Be- és kiléptetés teljes adminisztrációja, együttműködve a HR osztállyal
  • Munkaügyi iratok és személyi anyagok kezelése (pl. munkaszerződések előkészítése, módosítása, megszüntetése)
  • Munkaügyi nyilvántartások vezetése, munkaügyi adatok és kimutatások készítése, adatszolgáltatás a vezetőség és hatóságok felé
  • Jelenléti ívek kezelése, ellenőrzése és nyilvántartása
  • Munkáltatói, kifizetői igazolások, kereseti igazolások elkészítése
  • Kapcsolattartás üzemorvosokkal, beutalók kiállítása, alkalmassági vizsgálatok szervezése, érvényességük nyomon követése
  • Bérelszámoláshoz szükséges adatok összegyűjtése és továbbítása a külső bérszámfejtőknek
  • Tanulmányi szerződések elkészítése, képzési dokumentációk nyomon követése
  • Belső dokumentumkezelő rendszer napi szintű használata, irattározási feladatok ellátása
  • Aktív közreműködés személyügyi nyilvántartó szoftver folyamatban lévő bevezetésében és kezelésében
  • Kollégákkal való kapcsolattartás, felmerülő kérdéseikben való szakmai támogatás
  • Részvétel cafeteria rendszer bevezetésében

Elvárások

  • Minimum középfokú végzettség (pl. személyügyi ügyintéző, munkaügyi referens)
  • Minimum 5-7 év releváns szakmai tapasztalat
  • Naprakész munkaügyi, munkajogi és bérszámfejtési alapismeretek
  • Önálló munkavégzési tapasztalat és csapatban való együttműködés
  • Word, Excel, Outlook magabiztos használata
  • Pontos, precíz adminisztráció és megbízható munkavégzés
  • Logikus gondolkodás és figyelem a részletekre

Előnyt jelent

  • HRmaster szoftver ismerete előny
  • Azonnali munkakezdés előny

Amit kínálunk

  • Minden Munkatársunkkal hosszútávra tervezünk, velük együtt építkezünk és szakmailag folyamatosan fejlődünk
  • Fiatalos, lendületes, rugalmas és összetartó csapat vagyunk, akik számára a lehetetlen szó ismeretlen
  • Különböző jóléti szolgáltatásokat biztosítunk kollégáink számára, amelyek rendszeresen igénybe vehetők (pl. irodai masszázs, csapatépítők, gyümölcsnap stb.)
  • Kutyabarát munkahely vagyunk
  • Sokat dolgozunk, de megjutalmazzuk azokat a munkatársainkat, akik lojalitásukkal és eredményeikkel hozzájárulnak a cég és csapatunk további sikereihez

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények
  • Parkoló
  • Kutyabarát
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő
  • Masszázs

Céginformáció

Az EB HUNGARY INVEST Kft. több mint két évtizede megbízható szereplője a hazai építőiparnak. Vállalatunk elsősorban generálkivitelezési projektekkel foglalkozik, és számos területen bizonyítottuk már szakértelmünket: legyen szó középületek, lakóépületek vagy belsőépítészeti fit-out munkák kivitelezéséről.

Számunkra kiemelten fontos a minőség, a precizitás és az innováció, amelyek minden projektünk alapját képezik.
Csapatunkat a szakmai elhivatottság és a támogató légkör jellemzi – nálunk nemcsak a projektek, hanem az emberek is épülnek. Csatlakozz hozzánk, és építsük együtt a jövőt!

Jelentkezés módja

Pályázatod (fénykés magyar nyelvű önéletrajz fizetési igény megadásával) az alábbi “Jelentkezem” gombra kattintva küld el számunkra.

JELENTKEZEM