• bérszámfejtési feladatok (havi és hóközi) teljeskörű ellátása ügyfeleink részére 

  • a bérszámfejtéssel kapcsolatos kimutatások, bevallások, statisztikák, főkönyvi feladás készítése

  • bérszámfejtéshez kapcsolódó adatok, dokumentumok és nyilvántartások naprakész vezetése, aktualizálása

  • társadalombiztosítási kifizetőhelyi feladatok ellátása

  • munkaviszony létesítésével, megszűnésével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása, bejelentés a biztosítottakról

  • konstruktív szakmai részvétel bérszámfejtési folyamatok optimalizációjában

  • tanácsadás ügyfelek részére bérszámfejtéssel kapcsolatos kérdésekben

  • kapcsolattartás, kommunikáció az ügyfelekkel, belső munkatársakkal és az illetékes hatóságokkal szóban és írásban

  • rendszeres egyeztetés társterületekkel (a pénzügyi kollégákkal bérszámfejtési adatok és főkönyvi feladások tekintetében).

 

Elvárások:

Téged keresünk, ha

  • 2-3 év releváns, alapos szakmai tapasztalattal rendelkezel 

  • bérszámfejtő és társadalombiztosítási ügyintézői szakmai végzettséged van

  • elhivatott, tenni akaró szakember vagy, aki szenvedélyesen törekszik a feladatok megoldására 

  • igényes, pontos és precíz vagy a munkádban

  • ügyfélorientált, emberközpontú mentalitás, jó kommunikációs készség jellemez, kiegyensúlyozott, kommunikatív, segítőkész személyiség vagy 

  • önállóan és csapatban is tudsz és szeretsz dolgozni

  • az időddel tudatosan, hatékonyan tudsz gazdálkodni, és a kihívásoknak megfelelően priorizálni, szükség esetén újratervezni 

  • proaktív, problémamegoldó személyiség, jó kapcsolatteremtő és csapatjátékos vagy

  • szakmai magabiztossággal és kíváncsisággal rendelkezel 

  • magabiztosan használod a következő programokat: Nexon, Excel, Word és az AI alkalmazása is komfortos számodra

Előny, ha:

  • releváns szakmai egyetemi vagy főiskolai végzettséget szereztél (bérszámfejtési és munkaügyi ismeretek)
  • társadalombiztosítási kifizetőhelyen szerzett munkatapasztalattal is rendelkezel
  • kommunikációs szintű angol nyelvismereted van
  • ismered a Nexon4 rendszerét

Egyéb információ az állásról:

A Randstad az innovatív technológia és az emberi kapcsolatok erősítése révén lett az utóbbi években a világ legnagyobb HR szolgáltatója. Magyarországon 2004-ben mindössze pár fővel indultunk el Budapesten, ma már 100+ kolléga dolgozik nálunk 4 különböző városban, de a nagy méretünk ellenére egy igazán szerethető munkahely tudtunk maradni. 

Hiszünk a pozitív és a konstruktív visszajelzés erejében, vállalati kultúránk fontos része a sikerek megünneplése és a munka magánélet egyensúlyának megtartása. Díjazzuk a közös gondolkodást, innovatív ötleteket, rugalmas hozzáállást és a lojalitást. Ha új kihívásokat keresel és ezek az értékek neked is fontosak, várjuk a jelentkezésed!

JELENTKEZEM


Cégnév: Randstad Hungary Kft.
Kapcsolattartó: <ul> <li dir="ltr" role="presentation">Stabil lábakon álló multinacionális cég vagyunk, de mégis csa
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: