Önkormányzati referens

Pest megye

Feladatok

  • A helyi önkormányzatok egyes pályázati típusú támogatásai igénylésével és elszámolásával kapcsolatosan előkészítő, koordinációs feladatok.
  • Részvétel a támogatások igénylését, elszámolását, azok felülvizsgálatát segítő elektronikus programokkal kapcsolatos koordinációs feladatokban, közreműködés a programok szakmai követelményeinek meghatározásában, aktualizálásában, továbbfejlesztésében.
  • Részvétel az önkormányzatok adósságot keletkeztető ügyleteinek kormányzati engedélyezésével kapcsolatos kincstári feladatok koordinálásában.
  • Részvétel a szabályszerűségi pénzügyi ellenőrzések éves ellenőrzési tervének és a terv végrehajtásáról szóló tájékoztatók elkészítésében.
  • Részt vesz a kincstári ellenőrzés szakmai szabályainak, módszereinek egységes kialakításával, aktualizálásával kapcsolatos feladatok ellátásában.
  • Részvétel a szabályszerűségi pénzügyi ellenőrzéssel kapcsolatos nyilvántartások kialakításában, az abban rögzített adatok összesítésében, elemzésében.

Elvárások

  • Magyar állampolgárság.
  • Cselekvőképesség.
  • Büntetlen előélet.
  • Egyetemi vagy főiskolai végzettség, ezen belül elsődlegesen államtudományi vagy gazdaságtudományi képzési területen szerzett szakképzettség vagy jogász szakképzettség vagy érettségi végzettség.
  • Számítógépes felhasználó szintű gyakorlati ismeret (MS Office).
  • Pályázat nyertesének speciális erkölcsi bizonyítvány.
  • A pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt (Kit. 117.§ (6), (8) bekezdése, vagy a 166.§ (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60.§ (1) bekezdés i) pontja szerint).

Előnyt jelent

  • Ebr 42, ÖNEGM, FPartner rendszer ismerete.
  • Mérlegképes könyvelői képesítés (államháztartási).
  • Excel magas szintű ismerete, makrók készítésének ismerete.

Amit kínálunk

  • Cafeteria.
  • Munkába járás támogatása.
  • Egészségügyi szűrővizsgálat lehetősége.
  • Képzés/továbbképzési lehetőség.
  • Juttatások (családalapítási, gyermeknevelési, iskolakezdési támogatás), gyermekprogramok (mikulás, gyermeknap, tábor stb.).
  • Sportolási lehetőségek.
  • Tömegközlekedéssel jól megközelíthető munkahely.

Munkahelyi extrák

  • Sportolási lehetőség

Céginformáció

A Magyar Államkincstár közel hatezer főt foglalkoztató központi költségvetési szerv, több mint 25 éve kezdte meg a működését és a közigazgatás kiemelt szereplőjeként rendkívül szerteágazó, lényegében minden magyar embert érintő tevékenységet folytat.  A Kincstár megbízható közintézmény és biztos, stabil munkahely.

Akarsz az ország egyik legnagyobb munkáltatójánál dolgozni? Jelentkezz, és legyél Te az új Önkormányzati referens ügyintéző kollégánk!

Szervezeti egység: Önkormányzati Főosztály

Munkavégzés helye: Magyar Államkincstár 1054 Budapest, Hold u. 4.

Szerződés típusa: határozatlan idejű kormányzati szolgálati jogviszony.

Napi munkaidő: teljes munkaidőben.

Próbaidő: 6 hónap.

Jelentkezés módja

A pályázatokat 2025. január 10-ig a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva kérjük megküldeni. 
 

Jelentkezéshez kérjük csatolni

  • Részletes szakmai önéletrajzot.
  • Motivációs levelet bérigény megjelölésével.
  • Kizárólag a munkakör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát, nyelvvizsgát igazoló bizonyítvány másolatát.

 

Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján a Karrier oldalon.

A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb 2025. január 24. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.

JELENTKEZEM