Feladatok

  • szoros együttműködés a szervezeti egység vezetőkkel, részükre napi szintű HR támogatás nyújtása
  • aktív részvétel a cég HR stratégiájának megvalósításában, valamint munkáltatói márka külső és belső építésében, folyamatos fejlesztésében
  • a szervezet és a munkavállalók fejlesztése; az elégedettség és elkötelezettség növelő intézkedések koordinációja, végrehajtása és támogatása javaslatokkal
  • toborzás-kiválasztás és felvételi folyamatok irányítása
  • HR kontrolling jellegű feladatok irányítása, kimutatások, elemzések készítése
  • HR adminisztráció és bérelszámolás teljes körű irányítása, ellenőrzése, felügyelete és fejlesztése
  • projektek, workshopok vezetése / támogatása, döntés előkészítő anyag biztosítása a vezetés számára
  • Corporate és helyi HR rendszerek működtetése és fejlesztése

Elvárások

  • felsőfokú HR szakmai végzettség
  • hasonló területen, gyártó vagy kereskedelmi nagyvállalatnál szerzett 5-10 éves generalista vezetői tapasztalat; multinacionális vállalati gyakorlat előny;
  • munkajogi ismeretek
  • angol tárgyalási szintű nyelvismeret
  • magas szintű MS Office felhasználói ismeretek; HR rendszer ismeret előnyt jelent
  • nagyfokú önállóság, határozottság, kezdeményezőkészség, gyakorlatiasság
  • projektszemlélet, elemző készségek, strukturált gondolkodásmód és kommunikáció
  • utazási és helyszíni munkavégzési hajlandóság

Céginformáció

Kalandorok, ne kíméljenek!

A kiégés elleni legjobb módszer egy izgalmas, kreatív, valóban változatos munka, amelynek már a kezdetekor látszik a vége. Van ilyen? Van bizony.

A Hammel & Hochreiter az interim menedzsment piac vezető cége ezt kínálja angolul tudó, gyártó és / vagy kereskedelmi vállalatoknál gyakorlatot szerzett szakembereknek. Ügyfeleink vezetői csapatába most változás-, válság- és interim gap menedzsereket keresünk.

Olyanokra van szükségünk, akiket
  • vonz, motivál, ha naponta kell kisebb-nagyobb csodákat véghezvinni, akár a saját szakterületükön kívül is,
  • feltalálják magukat a szakterületükön kevéssé szabályozott környezetben, képesek új folyamatokat kialakítani, illetve a meglévőket elemezni és fejleszteni,
  • ehhez megfelelő szakmaisággal, kreativitással és realitás érzékkel nyúlni,
  • és mindehhez megnyerni a szervezet minden szereplőjét

Aki magára ismer, és szívesen vállal projekt munkát, otthon van a gyártó és/ vagy kereskedelmi környezetben, továbbá nem riad vissza operatív feladatoktól sem, ne habozzon, keressen bennünket!

Jelentkezés módja

Kérjük, küldje el word formátumú, aktuális angol nyelvű fényképes önéletrajzát, szakmai bemutatkozó anyagát, amely alapján illeszkedés esetén, örömmel vesszük fel a kapcsolatot további egyeztetés céljából!

Cégnév: Hammel & Hochreiter Business & Management Consulting Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK
HR vezető Pest megye

kollégák magas szintű szakmai támogatása elsősorban munkajogi, munkaügyi kérdésekben új ügyfél folyamatok megszervezése, illetve a meglévő folyamatok ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
HR vezető Pest megye

Teljes munkaerő gazdálkodás biztosítása, úgy mint: a toborzás – kiválasztás operatív ellátása és menedzselése, a teljes körű felvételi ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE