Feladatok

  • Kezeli a bejövő és kimenő iratok érkeztetését, iktatását, nyilvántartását és szortírozását a dokumentumkezelő rendszerben, valamint vezeti a postakönyveket és kezeli az irattárat.
  • Az iktatáskor azonosítja az előzményi iratokat, meghatározza az iratok típusát és tárgyát, és elvégzi a szükséges kódolást.
  • Továbbítja a vezetőknek a központi e-mail-címre érkező küldeményeket, kezeli a kimenő e-maileket.
  • Vezeti a szabadság-nyilvántartást, és rendszeresen tájékoztatja a vezetőket a fennmaradó szabadságokról.
  • Rögzíti a távolléteket a HR-rendszerben.
  • Határidőnaplót vezet a főosztály feladatairól és felelőseiről.
  • Koordinálja az országos jelentések és beszámolók adatgyűjtését, vezetői kimutatásokat készít.
  • Figyelemmel kíséri a rendszeres adatszolgáltatásokat (pl. heti jelentések), tájékoztatja a vezetőt a határidőkről, és segíti azok betartását.
  • Részt vesz a számlák és a szerződés-nyilvántartás naprakész vezetésében.
  • Vezetői igény szerint elemzéseket készít.
  • Belépési engedélyeket állít ki a NAV-ingatlanokba.
  • Segít a főosztályi értekezletek megszervezésében.
  • Felelős a leltár adminisztrálásáért.

Elvárások

  • Magyar állampolgárság,
  • Cselekvőképesség,
  • Büntetlen előélet,
  • Állandó belföldi lakóhely,
  • A Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál rendszeresített pénzügyőri munkakörökről, a képesítési előírásokról, valamint a munkaköri pótlékról szóló 21/2020. (XII. 30.) PM rendelet 2. melléklet 9. Beruházási, ellátási munkakörcsoport 9.2. pontjában előírt középfokú végzettség,
  • Előzetes munkaköri alkalmassági vizsgálat (a pályázat elnyerése után, de még a felvétel előtt, a munkáltató intézkedésére),
  • NAV biztonsági ellenőrzés (a pályázat elnyerése után, de még a felvétel előtt a munkáltató intézkedésére),
  • Megfelelés a jogszabályban foglalt összeférhetetlenségi szabályoknak.

Előnyt jelent

  • Iratkezelő szoftver használatában való jártasság,
  • Iratkezelésben, ügyviteli területen szerzett szakmai tapasztalat,
  • Közigazgatáson belül, ingatlanokkal kapcsolatos üzemeltetési dokumentumkezelésben szerzett tapasztalat.

Amit kínálunk

  • Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség,
  • Stabil munkahely, megbecsülést nyújtó szervezet,
  • Rugalmas, támogató munkahelyi légkör,
  • Változatos feladatok,
  • Ingyenes egészségügyi szolgáltatások.

 

Foglalkoztatás jellege:

  • Határozatlan idejű,
  • Teljes munkaidő.

 

Egyéb kiemelt információk:

  • Munkábajárási támogatás (39/2010. (II.26.) Korm. rendelet),
  • Cafeteria.

 

Havi bruttó fizetés:

Végzettségtől és tapasztalattól függően a Nemzeti Adó- és Vámhivatal személyi állományának jogállásáról szóló 2020. évi CXXX. törvény szerint.

Jelentkezés módja

Pályázat benyújtásának határideje:

2024. december 15.

 

Pályázat benyújtásának módja:

Elektronikusan maximum 3 MB terjedelemben a lenti „Jelentkezem” gombra kattintva.

 

A tárgy mezőbe kérjük beírni: „54/2024.OÜF igazgatási”

 

Csatolandó dokumentumok:

  • Fényképes önéletrajz (a NAV Szj. tv. 9. számú melléklete szerinti adatkörrel);
  • Iskolai végzettségeit, szakképzettségeit, valamint nyelvvizsgáit igazoló okiratok másolata;
  • Rövid motivációs levél, melyben a pályázó ismerteti eddig ellátott szakmai feladatait;
  • Hozzájáruló nyilatkozat a személyes adatok pályázati eljárással kapcsolatos kezeléséről (a pályázat részeként kötelezően benyújtandó);
  • Külön nyilatkozat, ha hozzájárul ahhoz, hogy pályázati anyagát a pályázati eljárást követően a NAV a benyújtástól számított 12 hónapig vagy a nyilatkozat visszavonásáig megőrizze, majd ezt követően megsemmisítse.

 

Minden csatolandó dokumentumot egyszerre kell benyújtani, a NAV csak a hiánytalan és határidőig beérkezett pályázatot tekinti érvényesnek.

 

A formai és tartalmi feltételeknek megfelelő pályázatok közül a pályázati anyag és az esetleges személyes elbeszélgetés tapasztalatai alapján születik meg a munkáltatói döntés, ennek eredményéről a pályázók tájékoztatást kapnak.

 

A pályázat elbírálásának határideje: 2024. december 31.

JELENTKEZEM